Far Away

02.05.2006., utorak

Ajd dobro...

Evo kad me svi molite da neš napišem, kak da vam onda ne udovoljim koristeći se svojim jedinstvenim jezičnim izričajem! (Čitaj "NE ZNA PISAT") Posljednjih par dana mi se stvarno nije dalo ništa, pa sam spavo! Ali evo sad mi se nešto da, biće da je od ovog Cappy Multivitamina, il nekaj! Pa eto dogodilo se pun k...ac toga: Pokido mi se auto, sad sam opet ko ona čudna bića što ih vidim po gradu, kako hodaju na dvije noge i ne voze ništa! Neznam im točan naziv! Pomirio sam se sa bivšom curom (pod pomirio želim reći da ja i ona napokon pričamo, nakon dvije i po godine nepričanja), a moš mislit ja u Rijeci, a ona u Vinkovcima, stvarno se moš napričat! I tako! Upravo sjedim za računalom i ....šmrcam, i to ne zato što pratim "Zabranjenu ljubav"lud (Bože baci peglu), il neku drugu sapunicu, već sam se vozio sa otvorenim prozorom na 10 C stupnjeva i sad mi je...ono super!party
Jučer sam bio u Opatiji sa frendovima, kao za prvi Maj, i jebote bilo je pun k..ac ljudi! Toliko babaca nisam vidio zajedno na jednom mjestu, od zadnjeg simpozija učvščivača za zubne proteze! I svi isti! Bijela kosa, bijele ćarape i na sve to sandale... i svi šprehaju "Jaaa ich auch habe eine grose spricen machine"!:) Odma sam znao, "jebeni Francuzi",... il su bili Njemci! wave

KomentariIsprintaj - #

<< Arhiva >>