Far Away

09.04.2006., nedjelja

Nešto za čitat....

Eto dugo nisam nešto napisao, kao da sam zaboravio da imam blog! A jebiga desi se! thumbup
Dakle puno se toga dogodilo od poslijednjeg puta kad sam ovdje nešto stavio (fakat se ne sjećam kad je to bilo) tako da neznam hoću li se svega prisjetiti! Stekao sam nova prijateljstva, neka stara izmjenio, a neka održao onakvima kakvima i treba da budu! Sa bivšom curom se nisam pomirio, a bome ni s onom prije nje!smijeh A razlog prekida sam također zaboravio! Prestao sam pušiti, i to prije mjesec dana, ne znam šta mi je! I najbolje od toga svega, je što uopće više nemam želju da zapalim cigaretu, što mi je prije dva mjeseca bilo nezamislivo! Čak više ne pijem ni kavu, ni cappuchino, ni machiato, samo čaj i po koje pivce za živce! Jebote sad kad razmislim, koji mi je kurac, skroz sam se promijenio! Čak više nemam ni dugu kosu, ošišao sam se na kratko.........i to nakon 3 godine!!! Ali mi je super, zdraviji sam i ono bolje se osjećam! Zdraviji život, ono zdravljem i seksom protiv droge i to! Samo bez seksa!rofl Još mi samo fali jedna osoba da budem potpun, ali ona je tako daleko, i ne želi više razgovarati samnom! Tako da sam "screwed"! Jebiga, kad nemam hrabrosti da je nazovem! Wich means I`m only half a man I used to be! Wish I could change that, but the decision doesn`t fall on me alone! Ima još toga dosta, ali nemogu se sjetiti, a onog čeg se mogu, nije za blog (heh)! Sljedeći tjedan idem nazad kući, samo da dam kolokvij sutra (daj Bože)! THE END!

KomentariIsprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>