Koliko je govna napalo ovaj blog
Free Website Counters

hit Counter

Tko sam i što sam:
--Šlušam metal (skoro svu vrstu- najviše black)
--Smrde mi noge
--Moji me prijatelji jako mrze :)
--Mama me se srami
--Jako se volim igrati s noževima
--Volim jesti meso (i ljudsko)
--Moderni sam sotonist
--Idem u 1.a raz gimnazije -nije updatano 5 godina
--Živim u pripizdini
--Nemam što više za reći osim da jako volim Marduk

Antiimperijalistički blog. Anonimni korisnici ne mogu komentirati (registriraj se ili se jebi)

06.07.2006., četvrtak

Prljavi Novac

Pun mi je kurac filozofije, pa ću pisat šta je juče bilo, a objavljivat ću i neke pjesme. Juče smo drugovi Sale (pokvarena mladež), Faust (Zla ljubičica), Vereš (Bjesne patke) i Enčni tj. ja (Bjesne patke) svirali u umagu na rivi kako bi sakupili pare za najam nekih pizdarija za kulturamu.

Sve počinje od 7 i 30 kad se budim i počinjem vježbat, a nakon 20 min dolazi drugarica Marina po mene da odemo navijat za Zdua da prođe popravni... prošao je. Išli smo u Gt Zdu, Marina, Jurman, Sotonko, Darth Weresh i ja i pričali pizdarije. Išli smo vježbat Weresh i ja.......

Prelazimo na dio sviranja na rivi u umagu u 18h. Weresh i ja se sramotimo, dolazi Faust da se sramoti s nama, dolazi i sale. Uglavnom skupili smo 120 kn.

Sale i ja smislili stih za pjesmu:

"Nemamo sisu
Ni kunu
Imamo samo
Prljavu čunu"

Itd...

Mislim (ali ozbiljno) uskoro objaviti pjesmu Sreča.Rat.Smrt

- 16:15 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moja dijela i neki bolji postovi:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Draga moja braća kršćani
Vizije čistog uma
Amerika: Part filmovi
Kapitalizam i njegov «smisao»
Italija
Tko vlada nama?
Demokracija i lobotomija (dio iz moje knjige)


Take the quiz:
WHAT DO YOU THINK ABOUT OUR RETARDED SOCIETY???

HATE IT
YOU HATE FUCKING SOCIETY LIKE ME! LET'S TAKE A STAND! HAVE YOU NOTICED THAT MOST PEOPLE IN THE AMERICAN GOVERNMENT ARE RICH? WHAT ABOUT POOR AND NORMAL PEOPLE? DON'T WE GET A SAY? AND FOR YOU, BRITS, AREN'T YOU TIRED OF THOSE UNNESSESARY ROYALS? DO YOU WANT REFORM? THIS IS NOT JUST FOR AMERICANS AND BRITISH PEOPLE BUT FOR ALL NATIONALITIES? DON'T YOU THINK ALL NATIONS SHOULD BE AT PEACE WITH EACH OTHER? WELL YOU DECIDE..THE FUTURE IS US AND ALL THAT SHIT. LET'S MAKE IT RIGHT.

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!


Take the quiz:
How much do you hate Bush?

AMAZING
You rule, I despise Bush as much as you do. You understand how dimwitted he is and much of an opinionated dick head he is. Thank you for making America a better place.. even though it sucks anyway.

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!


Take the quiz:
Are You Anti-American??

YES
You HATE America... America is nothing but what Nazi was once to Germany. THIS COUNTRY SUCKS..

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!