Koliko je govna napalo ovaj blog
Free Website Counters

hit Counter

Tko sam i što sam:
--Šlušam metal (skoro svu vrstu- najviše black)
--Smrde mi noge
--Moji me prijatelji jako mrze :)
--Mama me se srami
--Jako se volim igrati s noževima
--Volim jesti meso (i ljudsko)
--Moderni sam sotonist
--Idem u 1.a raz gimnazije -nije updatano 5 godina
--Živim u pripizdini
--Nemam što više za reći osim da jako volim Marduk

Antiimperijalistički blog. Anonimni korisnici ne mogu komentirati (registriraj se ili se jebi)

24.03.2006., petak

ITALIJA

Malo o nama najbližoj imperijalističkoj državi.
Italija je najusranija država u kojoj sam bio. Kad vas u Italiji zaustave murjaci, budu dva vozila, svako sa svoje strane. Iz jednog vozila izlazi murjak koji vam ide vidjet dokumente, dok vas iz drugog auta murjaci drže na nišanu s kalašnjikovom.
U Italiji trenutno vlada jedan čovjek a to je Seronja Berlusconi. On je vlasnik SVIH talijanskih privatnih televizija i nogometnog kluba Milan (možda sam nešto zaboravio). Taj je čovijek talijanski premjer, a najvjerojatnije će postati i predsjednik. On je jedan od najvećih nacionalista današnjice: Obečaje narodu da će vratiti Istru!!! Inače za javnost obećaje da će vratiti njihove kuće u Istri koje su njihovi preci tijekom drugog svjetskog rata morali napustiti jer su bili nacisti i dobili su ih otimanjem. Drugim riječima, on obećaje da će oteti ono što je vlasnicima vraćeno jer im je netko drugi oteo jebote! Mislim da su ove moje riječi bile malo nacionalističke, zato se ispričavam, ali ne može nitko tražiti nešto što nije njegovo jebote! Kurac! Razljutilo me! Mislim da njemu narod vjeruje jer im obećava nemoguće, jer bih ga osobno ubio da nešto moje pokuša oduzeti. Inače, nisam nikakav državoljub, ali sam domoljub: mjesta u kojem živim i iznad svega mora u kojem ronim, a ne države u kojoj živim, jer nema smisla voljeti nešto što ti laže i svakim te danom gazi, maže ti oči, smiješi ti se u lice i govori ti «da, da imaš pravo, evo sad ćemo mi to srediti». Jebeš naciju i državu! Treba voljeti prirodu, ona nam osigurava život, a ne država! Nastavimo s temom… Seronja Berlusconi je vlasnik svih ili skoro svih privatnih televizija (ljudi iz istre znaju ja je rai- talijanska državna televizija sranje i da sve pametnije prikazuju na privatnim) na kojima on izlaže svoje mišljenje i daje svoja lažna obećanja. To ljudi gledaju sve dane jer nemaju ni jednu drugu televiziju osim njegove i počinju mu vjerovati jer laž nakon deset puta postaje istina. Ako možda niste znali, Berlo je bio optužen za podmićivanje i korupciju, ali je on naravno još malo podmitio one koje treba, pa je njegova nevinost dokazana. Nemam što više za reći o njemu, možete i sami razmišljati, samo pazite da vas ne zaboli glava.

Postoje dvije istinite priče o onom prvom dijelu, a imenovao sam ih «Balkanski barbarini» i «Murjak na murjaka»


Priča prva, «Balkanski barbarini»:

Talijanski ribari su ulazili u jugoslavensko more (i sada ulaze) i lovili ribu u našem čistom moru jer je njihovo preprljavo da bi uopće mogli jesti ribu iz njihovog mora. Uglavnom, oni su ušli u naše more i počeli s lovom. Na njih su krenuli piranski murjaci, a oni su bacili mrežu (pustili ju da brže mogu bježati), murjaci su ih pokušali zaustaviti no oni se nisu dali, te su murjaci počeli pucati po njima. U toj su pucnjavi ubili jednog ribara. Nakon toga su po svim talijanskim novinama počeli pisati kako smo mi jugoslaveni barbarini. MI BARBARINI??? ŠTA, SMO MI BJEŽALI, KRALI, ILEGALNO PREŠLI GRANICU??? NISMO JEBOTE! Uglavnom, pričao moj stari s nekim taljanima kad je bio u Italiji, a kad je došao na talijansku granicu su ga dočekali s kalašnjikovima. Nije se čudio, jer zna da to već dugo vremena čine. Dao osobnu i ošo. Kad je došao do tih tipova, je počeo pričati s njima o tim sranjima: ribar i ovo u Italiji s AK47 (kalašnjikov). Oni su to objasnili da je to u Italiji u redu dok ono u Jugoslaviji nije. Jebeš ih, budale!



Priča druga, «Murjak na murjaka»:

Došao jugoslavenski murjak iz Umaga na taljansku granicu i kao uobičajeno talijanski drugovi s kalašnjikovom traže putovnicu. Znao je talijanski, ipak ovdje mnogi ljudi znaju talijanski. Eto dijaloga:
Jugoslaven: Dobar dan.
Talijan: Osobnu!
Jugoslaven: Samo da izvadim, tren (ide izvaditi putovnicu).
Talijan: SPORIJE! (cilja s puškom)
Jugoslaven: Daj spusti pušku, neugodno mi je.
Talijan: OSOBNU!!!
Jugoslaven: (daje osobnu i počinje govoriti) Slušaj prijatelju, ja sam policajac u Jugoslaviji, srest ćemo se kad dođeš na odmor. (i ode on dalje)
Ljeto, Jugoslavija, na putu za Moelu, Umag. Jugoslavenski murjak i njegov kolega rade red na cesti. Odjednom Jugoslavenski murjak vidi svog drugara talijanskog murjaka karabinijera kako ide na more. Sav sretan kaže kolegi da ih zadrži (dokle ide do bunkera po pušku). Vraća se s puškom, dolazi do karabinijera inasloni mu pušku na čelo:
Jugoslaven: OSOBNU!!!
Talijan (zaprepašten): Evo, evo
Jugoslaven: POLAKŠE!
Talijan (znoji se): Čekaj malo! (daje osobnu)
Jugoslaven: Jel me se ti sjećaš? Susreli smo se na tvojoj granici. Lijepo sam te zamolio da spustiš pušku.
Talijan: Da, sjećam se. Mi moramo držati puške.
Jugoslaven: Sada moramo i mi (laže naravno).
Talijan: Nikad više u Jugoslaviju.
Okreće se i odlazi.


Pitam se tko je budala sada. Talijan. Nema ovo veze s nacionalnosti već s režimom u državi. Ovo je bio jedan od bezobraznih postova. BILO JE VRIJEME DA I JA PSUJEM PAS MATER!!!

- 17:27 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moja dijela i neki bolji postovi:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Draga moja braća kršćani
Vizije čistog uma
Amerika: Part filmovi
Kapitalizam i njegov «smisao»
Italija
Tko vlada nama?
Demokracija i lobotomija (dio iz moje knjige)


Take the quiz:
WHAT DO YOU THINK ABOUT OUR RETARDED SOCIETY???

HATE IT
YOU HATE FUCKING SOCIETY LIKE ME! LET'S TAKE A STAND! HAVE YOU NOTICED THAT MOST PEOPLE IN THE AMERICAN GOVERNMENT ARE RICH? WHAT ABOUT POOR AND NORMAL PEOPLE? DON'T WE GET A SAY? AND FOR YOU, BRITS, AREN'T YOU TIRED OF THOSE UNNESSESARY ROYALS? DO YOU WANT REFORM? THIS IS NOT JUST FOR AMERICANS AND BRITISH PEOPLE BUT FOR ALL NATIONALITIES? DON'T YOU THINK ALL NATIONS SHOULD BE AT PEACE WITH EACH OTHER? WELL YOU DECIDE..THE FUTURE IS US AND ALL THAT SHIT. LET'S MAKE IT RIGHT.

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!


Take the quiz:
How much do you hate Bush?

AMAZING
You rule, I despise Bush as much as you do. You understand how dimwitted he is and much of an opinionated dick head he is. Thank you for making America a better place.. even though it sucks anyway.

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!


Take the quiz:
Are You Anti-American??

YES
You HATE America... America is nothing but what Nazi was once to Germany. THIS COUNTRY SUCKS..

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!