zrno života

11.05.2005., srijeda

Molitva

Bože,
udijeli mi vedrinu-da prihvatim ono što ne mogu promjeniti,
hrabrost-da promijenim ono što mogu promijeniti,
i mudrost da to znam razlikovati,
da živim ovaj dan i da se radujem svakom času,
da prihvaćam teškoće kao put prema miru,
da kao Isus prihvaćam ovaj grešni svijet kakav on jest, a ne kakvim ga ja želim, vjerujući da ćeš Ti sve okrenuti na dobro ako se predam tvojoj volji,
da tako budem s tobom uvijek sretan u ovom i presretan u budućem životu.
Amen

- 13:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
život
ANĐEO GABRIJEL
takni me tilom,
ka čistom svilom,
kad prođeš ti
meni kroz san,
ne gledaj desno,
ne ajde livo,
bojim se da te
uzme dan...
lipo mi je,
ne da mi se budit
bez tebe...

bila je bila,
bila svoja krila u snu
anđeo Gabrijel,
spustija na me,
a ima je ima tvoj lik,
jubin te zauvik...

probudi mene
kad parti vrime,
i kad me svi zaborave,
jer jubit druge,
ja nemam čime,
sve moje ode za tebe,
lipo mi je,
ne da mi se budit
za tebe...

bila je bila,
bila svoja krila u snu,
anđeo Gabrijel,
spustija na me,
a ima je ima tvoj lik,
jubin te zauvik...