zrno života

21.04.2005., četvrtak

...moj novi blog, i nešto o najdražem športu...

...i evo me na novom blog-u. ZRNO LJUBAVI je urodilo plodom i postalo ZRNO ŽIVOTA (nisam trudna, ne bojte se)....ali ću se potrudit da moji postovi budu optimističniji i veseliji, na vašu i moju radost....

...dakle, moja frendica i ja bavile smo se jučer posljepodne svojim najdražim športom - shopingom...
Počeli smo sa cvijećem. Ne, nismo sebi kupovale bukete, iako ni to ne bi bila loša ideja, kupovale smo cvijeće kojim ćemo rekuperat svoje, zbog zimskih uvjeta, opustošene vrtove. Osim sadnica našla se tu i poneka grasta za uljepšati ulaz u naše drage domove...
A onda cipele...Meni je trebalo nešto za subotnji pir na koji sam pozvana, ali me to nije spriječilo da si kupim još jedne šlapice, bijele, ljetne (iako, gledajući kroz prozor, ljeto ove godine zabušava, Bog zna gdje je zaglavilo i kada će doći)....a kad sam ugledala sandale kao iz snova, oduzela sam se...Svi dotadašnji planovi su pali u vodu. Htjela sam kupiti klasične crne cipele, pogodne za svaku priliku....a ove - ljubičaste...i to najljubičastija boja koja postoji...A kako ih nisam mogla nikako uklopiti u garderobu koju sam planirala obuć preksutra, to je uvjetovalo dodatne troškove: bluza u ljubičasto-bijelim tonovima i materijal za ljubičasti šal (namjeravam ga na brzinu sklepat), koji mi je potreban ukoliko bude (a bit će) hladno, zatim broš u ljubičastim tonovima....
Jesam li vam već rekla da sam ovisna o shoping-u?

Ne mogu ne napisati ovaj citat koji mi zuji u ušima već godinama, a kako sam prošli blog završila Hugo-om, mogu tako i započet ovaj:
Sreo sam na ulici jednog vrlo siromašnog mladića koji je volio. Njegov šešir je bio star, odijelo mu je bilo pohabano, laktovi su mu virili, voda mu je ulazila u cipele, a zvijezde u dušu.

Les Miserables - Victor Hugo

- 11:02 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
život
ANĐEO GABRIJEL
takni me tilom,
ka čistom svilom,
kad prođeš ti
meni kroz san,
ne gledaj desno,
ne ajde livo,
bojim se da te
uzme dan...
lipo mi je,
ne da mi se budit
bez tebe...

bila je bila,
bila svoja krila u snu
anđeo Gabrijel,
spustija na me,
a ima je ima tvoj lik,
jubin te zauvik...

probudi mene
kad parti vrime,
i kad me svi zaborave,
jer jubit druge,
ja nemam čime,
sve moje ode za tebe,
lipo mi je,
ne da mi se budit
za tebe...

bila je bila,
bila svoja krila u snu,
anđeo Gabrijel,
spustija na me,
a ima je ima tvoj lik,
jubin te zauvik...