Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

**********************

Sjedni.
Ne tu.
Preko put.
Moram te vidjeti.

Ne, ne prekidaj me.
Šuti.
Pusti me da ti kažem
ono što sam već trebala reći.

Kad trebaš doći, bojim se tvog dolaska.
Zbog nedolaska.
Jer,
ako kasniš samo pet minuta
srce mi je u dlanu
i moja me ljubav
ili možda strah
boli.

I zato ne smijem kasniti.
Već sutra može biti kasno.
A nisam ti još rekla
kako
i koliko
te volim.

Volim te tijelom,
pokretima,
pogledom,
dodirima,
riječima.
Volim te smijehom
i suzama.
Volim te tugom
i brigama.

Ne,
ne gledaj me zastrašeno.

Ljubav,
ma kakva bila:
neispunjena,
sretna,
lakomislena
i površna,
prava
i zauvjek...

Boli.

********************

Kad dolazim
pitam se:
čekaš li me.
Bojim se da jednog dana
više ne otvoriš vrata.
Bojim se praznog stubišta,
bez mirisa,
bez zvuka,
svjetla.

A nisam ti rekao:
najviše se bojim
vremena koje ne čeka.
A ja kasnim.

Volim te.
I volim sve što si ti:
Tvoje oči pitajuće,
tvoj smješak opraštajući,
tvoj korak ohrabrujući.

Volim tvoju nesigurnost,
i moja je najčešće.
Bore na tvom licu
i moje su.

I u tom trajanju
ne znam
da li sam učini sve za tebe,
ljubavi moja.


**********************

Evo,zaklet ću se

Nosite
ovu pjesmu zadnji put
u onu ulicu kraj rijeke
odavno zabranjenu
samo za moje korake

Kada bi
netko granu masline
na jedna vrata odnio
vrata što sam zauvjek
davno
davno
zatvorio

Evo zaklet ću se ja
pred svima
svim na svijetu
istine tu ima

Da je
nikad nisam htio
da je nisam volio
i da ne bolujem
pred svima se zaklinjem
pred svima
al pred Bogom ne smijem

Pjesma
uvjek miriše na uspomene
recite joj tako
ako pita za mene

Nosite
ovu pjesmu zadnji put
u onu ulicu kraj rijeke
odavno zabranjenu
samo za moje
korake

Odavno zabranjenu
samo za moje
korake
Libar
U libar svojih dugova
Upiši mene
Jer odavno te kupujem
S onim što si htjela čut

Od straha da ne potone
Tvoja ljubav za mene
Kao pčela u žlici čaja
Dok drži dah
Ja nemam razloga za strah

Dajem ti verse i note
Sve moje šarene perle na dar
Još te mogu pjesmom kupiti
Lukavo i slatkorječivo
Još uvijek mogu ti podvaliti
Ljubav

I sve ću ti obećati
Baš sve što hoćeš
Moju kožu moju kost
I lice koje poželiš

Od straha da ne potone
Tvoja ljubav za mene
Kao pčela u žlici čaja
Dok drži dah
Ja nemam razloga za strah

Dajem ti verse i note
Sve moje šarene perle na dar
Još te mogu pjesmom kupiti
Lukavo i slatkorječivo
Još mogu ti podvaliti
Ljubav
Ljubav

Još te mogu pjesmom kupiti
Lukavo i slatkorječivo
Još uvijek mogu ti podvaliti
Ljubav

Još uvijek mogu...
Još uvijek mogu ti podvaliti
Ljubav
Ljubav...

Teh ma hi seva hilejda
s'n a heja, s'n deja peji
lej sen da ti veh s'n vejdela
jon di sejla vih s'n da
lej sen da ti veh s'n vej de la
heja

zrno ljubavi

13.04.2005., srijeda

9 godina

.....i gdje sam ja bila sve te godine?....što sam radila?.....koga čekala?.....koliko vlakova propustila?....je li bilo vrijedno?...
očigledno nije....ali neka....nije mi žao....voljela sam.....silno...
kako mogu reći:voljela sam?...da li bi trebala reći:volim?....i da li volim?...
trebala bi razmišljati manje....
...a opet...jesam li mogla učiniti više?...jesam li mogla učiniti nešto?....jesam li apsolutno išta učinila?....
....o Bože!....da me bar nazove...

So you're leaving
In the morning
On the early train
But I could say everything's alright
And I could pretend and say goodbye

Got your ticket
Got your suitcase
Got your leaving smile
Oh, I could say that's the way it goes
And I could pretend and you won't know
That I was lying

Because I can't stop loving you
No, I can't stop loving you
No, I won't stop loving you
Why should I

We took a taxi
To the station
Not a word was said
And I saw you walk across the road
For maybe the last time, I don't know

Feeling humble
Heard a rumble
On the railway track
And when I hear the whistle blow
I walk away and you won't know
That I'll be crying

Because I can't stop loving you
No, I can't stop loving you
No, I won't stop loving you
Why should I

Even try
I'll always be here by your side
I never wanted to say goodbye
I'm always here if you change, change your mind

So your leaving
In the morning
On the early train
But I could say everything's alright
And I could pretend and say goodbye
But that would be lying, no

Because I can't stop loving you
No, I can't stop loving you
No, I won't stop loving you
Why should I even try

- 11:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Jučer je prošlost.
Sutra je zagonetka.
Sadašnjost je poklon.
Život je poseban.
Uzmi ga i živi,
svaki trenutak.


pišite mi:
zrno_ljubavi@net.hr

-netko je veoma ponosan na tebe
-netko želi da si sretan
-netko misli na tebe
-netko želi da ga pronađeš
-netko se brine za tebe
-netko se raduje tvom uspjehu
-nekome veoma nedostaješ
-netko ti želi dati poklon
-netko želi pričati s tobom
-netko vjeruje da si ti poklon za njega
-netko želi da nemaš ni jedan problem
-netko te voli
-netko ti je zahvalan na pomoći
-netko je oduševljen tvojom snagom
-netko te želi držati za ruku
-netko misli na tebe sa smješkom
-netko želi da ti sve ide dobro
-nekome je potrebno tvoje rame


**********************

Ni u tvome srcu

Zna li ovdje iko sreću pisat,
Jel neko čuo za ljubav danas,
Možda je važnije znati brisat
Ono što je davno ostalo iza nas.

Ne mogu se sjetit svoje prve pjesme,
Poljubaca, dragih lica,
Nema ni tebe ni stare česme,
Ne sjećam se mora, ne sjećam se ptica.

Ništa nije kao što je bilo,
Al će ipak jednom biti,
Znam, nema leta s jednim krilom,
Treba vrijeme da nam spoji niti.

Ni u tvome srcu ljeta više nema,
U tvojoj kosi ne mogu biti sol,
Obala je pusta i bura se sprema,
Gdje nas je vrijeme odnijelo.



Tajna vještina

Postoji tajna vještina,
biti jedno za drugo,
i kad potamni zlatnina,
kad ćutim da je gotovo...
Ja plovim,miran,
i čuvam to što imam,
tu varku,
da sam za tebe ipak
drukčiji od svih...bivših...
Još ti se radujem,
a nemam zašto
biti ponosan na nas.
Još ti se radujem,
i svoje tajne tebi
govorim na glas,
ko da sve je s nama
isto kao prije,
a nije...
Postoji tajna vještina,
srcu se pokoriti,
i to su priče za djecu
u koje ne želim sumnjati,
i plovim,
miran...
baš kao da još te imam,
i lažem,
da sve je dobro,
i da bolje ne može,
a može...