Image Hosted by ImageShack.us Hogwartski Dnevnik 14 dio - Hogwartski Dnevnik - Blog.hr Image Hosted by ImageShack.us

Hogwartski Dnevnik

četvrtak, 16.03.2006.

Hogwartski Dnevnik 14 dio

Keera je cura za sebe.Vesela je.Kad sam je odvela k Nicky,LuniJ.J. IMayi,popudalile su koliko im se cura svidjela.Ali Miranda nije nimalo pokazivala da je voli.Čak je mene izbjegavala zbog Keere.
Mene je od toga više zabrinjavao Harry i Mary.Njih su dvoje bili više nego slatki,ali zašto sam ja morala prva saznati,i zašto baš na takav način.Da je Ginny,s kojoj sam u zadnje vrijeme u malim a i lošim odnosima,pomisli da sam to ja krila od nje,naljutila bi se,a ja nisam bila navikla gubiti prijateljie tek tako.
Izgubljenih 100 bodova smo kako tako nadoknadili:Hermiona je dobila 30 bodova na Preobrazbi,a ja 40 bodova na Čarobnim(Slughorn je često jako darežljiv).Pokušavali smo napraviti protuotrov,koji je meni bio uspješan,ali ni sama neznaM kako,pošto sam svo vrijeme pričala sa Mayom,i to prilično glasno.
Usvakom slučaju,Slughorn je pozvao mene i Harryja na razgovor.Činilo se interesantno...
Harry:Očeš iči kod Slughorna?
Ja:Kako neću!On mi je faca polugodišta...kako propustiti...
Harry:A što ako ti se taj.-...razgovor ne dopadne?
Razmislila sam.Moja predviđanja su mi govorila da če biti nešto u vezi sa mojoj majkom,ali bila su teška za skontati.
JA:Pa,ovisi o čemu misliš?
Harry:Što god da bilo...zamolio bih te...ovaj...da se ne onesvjestiš.
UZstala sam,hladnokrvnog pogleda,i pukla Harryja šakom po faci.Sreća pa nije nosio naočale,inače, bi sad bile na 100 komadića.Vrisnuo je.Ali Mary,koja je to vidjela je još više vrisnula.Harry je šutio,a ja sam kružila oko njegove stolice.
Ja:Harry,molila bih te...bošto su mi živci na rubu...ka ne izazivaš pad...pošto če biti bolan...i za mene...a za tebe pogotovo...jasno?
Harry:Ne može jasnije!
Onda sam onako ljutao tišla u spavaonicu,a iz sebe,uz malo prisluškivanja čula kako se smiju Harryju.Kod Slughorna smo trebali iči tek u petak,a sad je utorak...

- 22:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #