Image Hosted by ImageShack.us Hogwartski Dnevnik 13 dio - Hogwartski Dnevnik - Blog.hr Image Hosted by ImageShack.us

Hogwartski Dnevnik

srijeda, 08.03.2006.

Hogwartski Dnevnik 13 dio

Ovog jutra,Miranda ,Mary i ja smo otišle zajedno na doručak.Pričale smo sve što nam je bilo padalo na pamet.Mary je počela biti dosadna stom osobom u koju je toliko zacopana,a Miranda,šta god da ja rekla,ona je imala nešto protiv,pa je nastajala nova tema.Onda nam se pridružila jedna cura svijetlo-smeđe kose,sa ucrtanim smješkom na licu.Miranda se odmah sagnula i namrštila.Nisam to razumjela.Cura nam je prišla,i izgledajući kao da se izgubila,počela me nešto pitati.
Cura:Bok!Ovaj...tražim Griffindore...možeš mi reći gdje su...ovdje su 4 stola...ne snalazim se...baš
Ja:Pa ,upravo si ih našla.Kako se zoveš?
Cura:Keera Smith!
Utom je Miranda tiho vrisnula,ali da bi suzdržala zvukove,stavila je ruku na usta i počela se ponašati kao da će povratiti.
Ja:Smith!Auuuu!!!
Miranda me šutnula nogom i to tako jako da sam osjetila kako mi izbija čvoruga.Pogledala sam je i tiho,da Keera ne čuje,rekla joj "Kravo".
Ona me pokušala krišom ureknuti,ali umjesto toga je ureknula Rona.Počeli se žeštoko svađati,ali McGonagallica je tu prepirku prekinula.Naravno kaznila ih je.
Ja sam pošla sa Keerom da joj pokažem Hogwarts,da li da budem od koristi,ili da se okušam kao vodič,nisam znala.
Keera je bila baš simpatična,osobito jer nije ličila na štreberku ili neku curu koja se ulizuje ostalima.Sve naprotiv.
Kad sam opet naišla na Mirandu,poludjela je.
Miranda:Ti si pričala sa Smithicom???
JA:Pa što?
Miranda:Pa rekla sam..."rekla",dala sam ti znak...
Ja:Kakav znak?Šta to ti petljaš?
Miranda:Pa Miranda Smith...Keera Smith...ne kapiraš...ukrala mi je prezime...
Ja:A to,znaći zato se meni Smith učinilo poznato prezime...viste rodice?
kAda je to Miranda čula,naljutila se na mene,činilo se zauvjek.Nije htjela pričati sa mnom.Ja sam znala da čemo se pomiriti.
Onda sam shvatila da kasnimo na Snapea.Toliko sam požirila,da sam se razvalila po tek opranom podu.Bolno sam jaukala.Onda sam vidjela,u blizini,Harryja i Mary u zagrljaju,kako se ljube.sTAJALA SAM NEPOMIČNO.jA nisam voljela da me parovi vide da ih gledam.Tiho sam se okrenula i pošla drugim putem,ali nisam prošla ni 2 mentra,čula sam glas.
Harry:Nemoraš,iči!Završili smo,zar ne ?
Mary:Pa...
Crvenila se.Budući da smo krenuli zajedno,Mary nije ništa govorila,već se cijelo vrieme crvenila kao paprika.A Harry...kao da se zbilo nešt sasvim normalno.Blebetao je ko nikad u životu.Čak nisam čula ni Nicky da je ikad tako brbljala.A kad smo stigli,pa,uz malog odugovlačenja na putu,dobili smo 100 bodova manje.To je baš mnogo,ali reklo bi se da su Griffindori meni oprostili.
Image Hosted by ImageShack.us

- 16:14 - Komentari (12) - Isprintaj - #