Image Hosted by ImageShack.us Hogwartski Dnevnik 12 dio - Hogwartski Dnevnik - Blog.hr Image Hosted by ImageShack.us

Hogwartski Dnevnik

utorak, 07.03.2006.

Hogwartski Dnevnik 12 dio

I tako sam dva dana provela dosađivajuči se u kuli.Kad sam malo ojačala,zabavila sam se zadačama.Ipak,i one su mi brzo dosadile,pa sam se bacila na svoju omiljenu razbiriku:crtanje Garfielda.Kada su se Harry,Hermiona,Ron,Neville i Miranda vratili,bili su strašno iznenađeni kako crtam,a i koliko vremena gubim na crtanje.Inače moj je garfield izgledao ovako:Image Hosted by ImageShack.us
Idalje su mi se po glavi motale scene kako Lucius ili Voldemort ubijaju moju majku...
Svašta je tu bilo,pomiješale su mi snovi sa onim napadom na školu.
I tako,kad je konačno završio moj godišnji,prvi dan,svi koje sam poznavala,na hodnicima su mi davali dobrodošlice.
Sve je to bilo lijepo od njih ali ja nisam imala volje ni zašto,što su svi profesori primjetili,osobiti McGonagallica i Snape.
Snape:Ohoo...šta ja to vidim...prvi put u cijelom svom školovanju u Hogwartsu,gospođica Granger,ah,ne vi,se ne dopisuje sa svojim prijateljicama.Interesujeme me razlog?
Ja:Pa nekidan sam bila bolesna...i još uvijek sam slaba...
Snape:OH,pa žao mi je.Nadam se da će i ostali sati Odbrane biti ovakvi.
Ti me valjda želio reći da sam u najboljem stanju kad sam bolesna.Ali ja se definitivno nisam time zamarala.Jedino što sam primjetila jest da su profesori opet u normalnom stanju.
Kasnije smo Nicky,Luna,Maya,J.J. I ja otišle u knjižnicu.Usput smo sreli Malfoy,prilično tužnog.
Maya:Upssić!Čini se da nam je Malfoy malo tušan,jerbo ga je ostavila Odille.
Ja:Koga briga za njega.I nije to učinio nijednoj od nas...zlo se zlom vrača...nije li tako Malfoy?
Pogledao me tužnim pogledom,ništa nije rekao,samo je sakrio lice rukama.Baš me interesovao razlog tome,budući da je vječito bio mrzovoljen,grub,sa snogatorima.Čak sam ga i ja počela sažalijevati.
I tako smo mi se zabavljale umijesto da radimo zadaće.Maya nam je priznala kako se zabavlja sa nekakvim Williamom Hayesom,Nicky se ipak odlučila za Daniela,Luna je idalje bila sama,J.J. nije željela pričati o tome,a ja,pa to je već cijeli Hogwarts znao.A odna smo se vratile na temu Pansy.Ona je vječito bila sa Malfoyem,sada ju je odjednom zamijenila Odille.Onda,cijelog dana je nisu vidjeli,a Malfoy je tužan kao nikad u životu.Možda se Pansy naljutila na njega pa ga je ostavila.To je bilo moguče,ali Nicky se zaklela da će malo promahalati Slytherinskom kulom.
Mogu samo nešto priznati,ja sam svoje društvo dijelila ovako:u društvo skojim sam bila na časovima i u kuli,Harry,Hermiona,Ron,Neville,Miranda,Mary i ponekad Ginny,te društvo skojim sam učila:Nicky,Luna,J.J. I Maya.
I tako,kad mi je madam Pomfrey konačno dozvolila da izažem na čist zrak,učinila sam to sa Nevillom.Šetali smo,bilo baš ledeno,pa nebih se tome začudila da sam znala da je studeni.Tu,ublizini je sjedio Malfoy.Neznam zašto,ali ja sam vječito nalijetala na njega.Imam nekakav čudan osječaj da me prati,ali i sad je bio kao i nekoliko sati ranije.Tužan,zahvaljujem Bogu što nas nije vidjeo.Nevilla i ja smo se smijesitili na nekakvo drvo i pričali.A kasnije ljubili.Nemogu reči da je baš stručnjak,ali nisam ni ja.(prvi put).U svemu nas je prekinuo Malfoy.Ustao je sa onog mjesta,pogledao nas,i otračao prema Hogwartsu.
Ja:A Šta je njemu?
Neville:Ama ima problema sa Pansy...znaš,on nikad nije bio u vezi s njom zvanično,ali kad je jednom izašao sa Odille,ona se strašno naljutila...ali ja mislim da tu idalje ima još...ima,samo te neču zamarati time...pomalo je baksuzno...
Sada sam sve shvatila.Pansy je valjda silno očajna,pa nije htjela u javnost.Svarno sam je žalila što joj se sviđao takav kreten.Mislim,i Malfoya sam žalila.Bilo je krajnje vrijeme da i on osjeti ljubavne patnje.
Ja sam sveto ispričala Mirandi.Njoj sam vjerovala ko nikome od svih svojih prijateljica,ali sam morala javiti Nicky ,Luni,J.J. I Mayi.Ipak su i one sudjelovale u svemu...
P.S.Garfield nije moja izmišljotina.Ja doista ga ctratm,pa kad mi je dosadno na časovoma,ja se ili dopisujem ili ispunjavam zadnje strane svojih teka Garfieldom i raznim položajima.Mislim da ću kad mi ne bude mrsko,staviti svog Garfielda Baby.

- 17:37 - Komentari (7) - Isprintaj - #