Image Hosted by ImageShack.us Hogwartski Dnevnik 11 dio - Hogwartski Dnevnik - Blog.hr Image Hosted by ImageShack.us

Hogwartski Dnevnik

utorak, 07.03.2006.

Hogwartski Dnevnik 11 dio

Koliko god da sam molila McGonagallicu da me pusti sa 61 kilom,ona nije htjela.Baš je tvroglava.Ron je zbog og glupog zakona počeo štrajkovati:nije uopče jeo,pa su ga poslali Dumbledoreu.Kad se vratio,bio je sretan:Dumbledore ga je počastio svime što je slatkog imao u kabinetu.Popodne sam sa Harryjem trebala ponovo k Dumbledoreu,ali prije toga sam obratila pažnju na Nevilla.Bio je nepočešljan i blijeda lica(čak ima jednu šljivu na oku).Pelerina mu je bila pomalo zgužvana i poderana.
Ja:Neville,šta si to od sebe napravio?
Nevile:Pa ništa...ovaj ...pao ...da,pao sam...
JA:Puf...ajde reci istinu...ja znam kad netko laže i kad ne!
Neville:Pa...
Ja:Pretukli su te...
Onda su zabrinuto prišle J.J.,Maya i Mary.
Mary:Šta ti je Neville?
Ja:Dođi!
Zabila sam ga u fotelju,isvukla štapič i pelerina je bila opet kao nova,onda sam se vratila na modricu na oku.Bila mi je nekako nemoguča za otkloniti.
Ja:Je li sad ok?
Neville:Pa,za preživjet.
Onda me zahvalno pogledao.Ja sam imala osječaj da je ovo Malfoyevo maslo.
Ja:Malfoy...on te prebio...
Neville:Ma ne...Crabbe,Goyle i Zabini...
Ja:Pa,ne vidim veliku razliku ako je to on naredio.
Maya:Zabini?!?
Ja:Pa dobro,ako ti je ok,nemoraš u bolničko...ju...baš sam gladna...samo objasni mi razlog!
Neville:Ama,to su naši...računi...ali ne brini,vrati ču mu!
Ja:ne brini ti!Ja definitivno ne obračam pažnju na to!
Sjela sam samo kraj Nevilla.Naslonila sam glavu na njegovo rame i zadrijemala.Onda je došao Harry i probudio me.
Harry:Rose,vrijeme je da krenomo...
JA:Ok...
I Neville je bio zadrijemao.
Harry:Šta ti je...blijeda si?
Ja:ja...meni kažeš...ama Malfoy je prebio Nevilla pa sam se zabrinula!
Harry:A Odkad ti brineš za njega?
Ja:Harry,zemlja zove Harryja...on mi je dečko...pa zar nisi znao?
Harry:Upravo sam čuo od tebe.AA želio bih ti još nešto priznati...ali da nikome ne kažeš!
Ja:Dobro.
Harry:Pa ,ja i Mary...pa,tražim zgodan moment da je pitam...da mi bude...cura...
Ja sam se spotakla i raskrvarila zglob.Nisam se mnogo udarila ali ipak zaboljelo me je.
Ja:Kaj?Ti i Mary...da samo Ginny zna...
Harry:GINNY neće znati,osim ako joj ti kažeš.
Ja:Pa je si li ti normalan?
I tada smo naišli na Malfoy i Odille.Išli su zajedno i smješkali se.Pitam se samo gdje je Pansy sad da vidi ovo.Kad bi vidjela,izbubala bi ga.
Malfoy:Ohoo...Bokić!Kamo ste se zaputili?
Ja:Boli te uho za to kamo smo pošli...
Malfoy:Zbilja...ah,ja sam mislio da si toliko pristojna to mi reči...
Ja:Rictusemra!!!To ti je za Nevilla...a ovo ti je jer si budala Desangeo!!!
Odille je pokušala vrisnuti,ali je iz nje nije izbio ni najmalji zvuk.
Kad smo se riješili Malfoya i njegove cure(bogzna koje po redu)krenuli smo i kad smo se več nalazli u Dumblerorevu kabinetu,konačno smo započeli priču sa njim.
Dumbledore:Pa neču vam ponavljeti priču od prošlog puta,ali mislio sam da vas Rose interesuje ubica...
Ja:Ma ne,ja ju znam...Voldemort?
Dumbledore:Pa neznam od koga ste to čuli,ali on je naredio ubojstvo ali nije direktno ubio Medelline.
Harry:A tko je onda?
Dumbledore:Pa jedan od njegovih smrtonoša...mislim da ga poznate...niko nije bio siguran da je protiv Medelline pa da je baš želi ubiti...ali se kasnije saznalo da je on sve to učinio pod Voldemortovu naređenju.
Ja:A TKO...je ta osoba?
Dumbledore:Znam da je bolno...to je ...Lucius Malfoy.
E sada je stvarno bilo dosta...saznati toliko o prošlosti u samo tri-četiri dana,gladovati danima,a imati toliko svađa...sve što mi se lijepo desilo bio je Neville.Stoga,samo sam se onesvjestila...
Neville:Rose,je si li dobro?
Ja sam se probudila u kuli,na kauču.Svi su tu bili,Harry,Ron,Hermiona,Neville,Mary,Dean,Seamus,Ginny,Odette,Thalia,Miranda,J.J.,
Ben i Maya,svi zabrinutih lica.
Ja:Kaj?Auuu!!!
Vrtilo mi se uglavi.Bila sam stvarno slaba.
Hermiona:Blijeda je...ima temperaturu...nek neko ode po madam Pomfrey!Brzo!Lavender,Parvati,vi,požurite?
Ja:Šta mi je?
Harry:Onesvjestila si se u Dumbledorevu kabinetu...ipak,ja mislim da si i prije toga bila loša...blijeda?
Neville:Samo lijepo šuti...kad dođe madam Pomfrey sve če biti ok.
Pa i nije bilo ok.Madam Pomfrey mi je rekla da sam samo bolesna jer sam na dijeti,a sve ono što je Dumbledore rekao bio je samo dodatni šok,pa sam sad bolesna.Neville je večinu vremena sa mnom provodio,budući da sam bila dovoljno zdrava da budem u kuli.Madam Pomfrey mi je reklla samo da jedem i da ni slučajno ne idem na časove.Tako sam ja večinu vremena provodila sama trudeči se ispisati koju zadaću,ali sam se stvarno morala namučiti da drđžim ono pero u ruci.

- 17:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #