Image Hosted by ImageShack.us Hogwartski Dnevnik 10 dio - Hogwartski Dnevnik - Blog.hr Image Hosted by ImageShack.us

Hogwartski Dnevnik

utorak, 07.03.2006.

Hogwartski Dnevnik 10 dio

Otkako mi je Neville dečko,ništa nije isto.Mislim,sve je nekako smotano.Mislim,Neville je ok,ali sve oko nas je tako naglo dobilo promjene.
Moji poslijedni snovi bili su jako lijepi,pa kad sam ustala Mary i Miranda su se jako začudile jer sam tako sretna.Toliko sam bila sretna i toliko prepričava(ja mislim da su Parvati i Lavender najviše puta čuli jedno te isto,otprilike 7 puta)da su Mary i Miranda odustale od zajedničkog doručka.Hermiona je već odavno otišla.Jedine osobe koje su sa zanimanjem slušale moje snove bili su Harry,Ron(koji je usput zaspao) te Neville.J.J. je odlučila da zajedno doručkujemo jer su me svi ignorirali.Pridružila nam se i Luna,a kasnije je Nicky prišla da me upita hočemo li zajedno u biblioteku.Onda nam je prišla jedna meni nepoznata cura.Činilo se da J.J. godinama poznaje.
J.J.Pa dobro,Rose,ovo je Maya Courage.Pita možemo li svih pet zajedno u bibblioteku.
Ja:Drago mi je.Ja sam Rose Lily Granger.Naravno da možeš.Ali ti si nova?Nisam te nikad prije viđala.
Maya:Ama,u zadnje vrijeme jako je teško doći bilo kamo.Nešto sprejčava putnike.Samo znam da sam na putovanju zastajala otprilike 23 puta.
Luna:A zašto je to?
Maya:Pa neznam.Putovanje letimrežom postalo je toliko sporo da ga ni ne koriste a putovanja prevozima uvijek nailaze na prepreke.
Ja:Prepreke?Kakve?
J.J.Brojne uroke i čarolije.
Maya:Pa dobro,sad moram da idem,i uzmi malo više...treba jesti ako želiš biti jak i zdrav!
Ja sam ostala kao ukoćena.
J.J.Jadna ti!
Luna:Usput pronašla sam razlog tvoje dijete...ili barem tako mislim!
Poslije doručka,tek tako usput otišle smo prema oglasnoj tabli.
Za ispit iz aparacije molili bismo da svi učenici imaju ispod 60 kilograma.Tko nema,predstavnici njihovog doma,poslat če ga na dijetu.To je jedan novi zakon koji će trajati samo za vrijeme školovanja učenika.
Molim da ispoštujete zakon
Minerva McGongall(zamjenica ravnatelja)

J.J. je crkla od smjeha.
J.J.Šta?ti imaš više od 60 kola...hahahaa!
Umalo sam je nokautirala zbog ismijavanja moje težine.Pašto ako sam ugodno popunjena(nisam,visoka sam pa se ne vidi moja kilaža).Ron je tuda prolazio,prilično zadubljen u razgovor sa Hermionom.Smješkali su se jedno drugom.Ron se umalo sudaro sa Lunom.
Luna:Rone...
Pokazala je prstom prema zakonu.On je zurio u oglas i onda se naglo odmaknuo sa mjesta,tako da je nas sve naveo na trzaj.
Ron:Šta je ovo?Šaljeme na dijetu radi novog glupog zakona.
Ja:Što je najgore,ja imam 61 kilu...mogla je držati jezik za zubima bar tu jednu kilu...
I tako,morala sam pretrpjeti taj napad bijesa.Kad sam to poslala Mirandi preko ceduljice,dobili smo 30 bodova manje...zato što je iz nje explodirala bomba smijeha...kak glupo!

- 17:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #