Image Hosted by ImageShack.us Hogwartski Dnevnik 9 dio - Hogwartski Dnevnik - Blog.hr Image Hosted by ImageShack.us

Hogwartski Dnevnik

utorak, 07.03.2006.

Hogwartski Dnevnik 9 dio

San od nekidan baš ne razveselio.Bila sam sretna,ali moji su se sretni dani završili.Moj se život sveo samo na svađe sa prijateljicama koje sam donedavno nazivla najboljim.Hermiona,Miranda,Mary,Nicky,Ginny i Luna su me ubijale u pojam.Hermionu sam kak-tak podnisila jer me ona cijeli život izbjegavala.Miranda je totalno drugi roman;nas dvije smo počele nalaziti sve gluplje razloge za svađu.Jednom se Miranda naljutila je sam je nazvala Kozom a ja sam se naljutila jer nisam jedna od tri naj frendice.Tak smo se mi za svaki sat svađale i mirile i sve tako u krug.Nicky pak,je bila sve ljuća i bezobraznija,ali zato kad bismo se sljedeći put vidjele kao da se i nismo posvađale.Mary i Ginny su mi izbile pamet iz glave svojim prepričavanjem osječaja.Mary je samo govorila o tajanstvenoj osobi u koju je zacopana a Ginny je (iako to nisam kapirala,jer sam koliko se sjećam shvatila da su se pomirile)tražila nove Mane na Mary.Luna je jedina bila normalna,ali vremenaje bivalo sve manje pa se jedna sječam kad smo zajedno otišle u biblioteku.
Pa kako su me svi ignorirali,samo sam se napuhala i sjela sa Ronom protabiriti situaciju.Mislim,sve je to prešlo u tračanje,a kako Ron nije ženska mahalušica,postao je moj lični dnevnik koji je svakog trena sve mogao izblabetati...Dosadilo mi je.A usvakom slučaju Ron je zadrijemao,pa bezvezno tračanje nije imalo smisla.Utom se pojavio Neville.
Neville:Ovaj,Rose...hoš proš-šetati?
Ja:Kuda?
Neville:P-perivojem...
Ja:Dogovoreno.
Nisam znala razlog zašto sam to učinila ali jesam,i što?
Hodali smo perivojem.Bilo je baš tiho i bez žive duše(mislim da je tamo ipak bilo duša,a šuškanje i glasići su mi se učinili poznati).Nemam pojma kak ali smo se za ruke i smeškali.Kad smo se odmakli od perivoja Neville je započeo priču.
Neville:Rose,već dugo...ne,ne,ne...ovaj...pa znaš...?
Ja:Neville,baš sam sad dovršila ručak i nisam gladna...daj reci...i ne petljaj!
Neville:Pa ...ja ...t-e volim!
Ja:Ovaj...molim...ahaa...ti...ja!
Spetljala sam se.Baš sam sretnica.Neville mi se sad učinio baš hrabar.Sklonio mi je kosu s lica i baš kad smo sve htjeli zapečatiti,začuli smo aplauz jednog gledatelja.
Malfoy:Baš lijepa predstava Longobottome.Pa zar se nesječaš kaj sam ti nedavno rekao...ili je bilo previše daleko da bi se sjetio.
Neville:Pa ako si to želio mogao si se požuriti...Rose je sad moja cura!
Ja:Šta si rekao?
Naville:Da.Jesi!
Samo mi je namignuo.Znala sam da je to samo fazon,ali ja sam baš htjela da je istinito.
Malfoy:Kako glupa ideja...Crabbe i Goyle su u blizini.
Ja:Svarno!Lijepo.Nađi i njima curu pa će te ostaviti na miru ako ti smetaju.Osim toga,zašto se petljaš samnom.Dovoljno si vidjeo kako se koristim svojim štapičem.
Malfoy:Pašta...
Krenuo je rukom prema štapiču,ali sam ja bila brža...
Ja:Expelirmus
Sad je Malfoy trčao dalje što je mogao,jer sam se spremala na još koju čaroliu.Neville i ja smo bili momak i cura.Kad je Miranda naišla,prišla sam joj i tražila da se pomirimo.Pristala je.Kad je saznala da mi je Neville dečko umalo je pala unesvjest.Razumijem je.Dan je bio tako lijep.Na svim ostalim časovima sjedili smo u blizini.A na odbrani,Neville se usudio dopisivati,a svi smo znali da se smrtno bojao Snapea.
Zaključak je da smo sad sve imale para.Miranda i Ben,Nicky se pak nije mogla odlučiti ;dali da za dečka uzme Daniela ili Jamesa,I Maey koja je imala tajanstvenu osobu.Hermiona se neakako naglo promijenila;pačela je sve češće razgovarati sa mnom,što je trebala,jer smo mi ipak rodice...

- 17:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #