subota, 07.05.2011.

A fading hope and a broken dream Is all there is for me It's all there was and will ever be And I keep falling further down..

Znate onaj osjecaj kad vas krene pa se onda to sve srusi i morate krenut iz pocetka?
Kad imate sve a onda ostanete bez icega?

Da... Uvijek isto.. Trudim se nastavit sa zivotom i zaboravit proslost al onda mi se opet sve vraca opet i opet..
Bas kad sam zaboravila na to sve sta je bilo prije, opet mi se sve vratilo. Samo se ponavljaju gluposti i nizu se jedna za drugom. Pokusala sam pocet ispocetka i nastavit ali ne.. Nemoguce -.-

Pa da pocnem ispocetka...
Sve je bilo super i svaki dan zajebancija, opijanje i uvijekk je bilo zakon. I onda sam pocela brijat sa ovim likom i sve je bilo super, pocelo mi je bit stalo do njega jer je drukciji i nije kao i svi ostali, po ponasanju izgleda debil al zapravo nije, zapravo je pre dobra osoba... I ja sam se trudila oko njega i pokusavala na sve nacine doci do njega i razumjet sta se desava u njegovoj glavi al to nije bas islo. Shvatila sam da mu je stalo jer mislim da nije lik koji pokazuje osjecaje. Bas suprotno. I super se ponasa prema meni i sve. Al pocea je bit u depresiji stalno i to me ubilo... Ne mogu to... Ja sama sam si previse i triba mi osoba koja ce me oraspolozit i koja ce bit sretna jer ja ne mogu s nekim ko ce mene samu vratit u takvo stanje dok se ja pokusavam maknut od toga. Tako je pocelo svaku vecer i onda sam saznala veceras da je to radi mene. Ja ne zelim da neko bude takav radi mene... Jednostavno mi to ne treba. Ja zelim da me pravi ljubomornom i da bude happy uvijek i ono... Neznam..
I sad neznam sta da radim... Planiram sve to prekinut sutra jer jednostavno nema smisla da ga uvlacim jos vise u to sve jer ce mu onda samo bit jos vise i vise stalo i onda ce bit teze... A znam da cu ga ja sama unistit. A to stvarno ne zelim...
Veceras sam saznala da ljudi okolo jos uvik pricaju kako sam kurva ovo ono... I to je doslo isto do njega i to je jos jedan razlog zasto je takav... A on mi to nije sam moga rec. Stvarno mi je dosta tih gluposti sta pricaju okolo o meni.. Danas sam se jednostavno slomila zbog toga i sutra mi mozda bude zadnji dan izlazaka jer samo zelim da me svi zaborave i jednostavno izbrisu iz svoje memorije, samo ne zelim vise postojat u njihovoj memoriji....Bar ne na takav nacin.. Ne zelim da i do njih dodu te gluposti iako mislim da vec jesu jer uvijek dode do svih.. :|
A ja stvarno ne zelim da ljudi imaju takvo misljenje o meni jer mislim da ni ja to nisan zasluzila ma sta god da sam napravila...
Samo mi se opet vracaju one glupe misli koje jednostavno ne mogu izbrisat i samo zelim da me nema...

You cry... you feel sad... you get "help"...
But its still there... only now you hide it...
You want everyone to believe it is ok...
But its not, i'm not ok - its a rollercoaster of emotions,
You slowly start to feel better and then all of a sudden you crash again...
Then it starts all over...


01:32 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.