četvrtak, 10.12.2009.

.What the heart has once owned and had, it shall never lose.

Bilo je vrijeme kad sam bila sretna i kad nisam bila sigurna jeli istina to sto govore...
Svo ovo vrijeme ja sam mislila da postoji nesto.Da postoji nesto sto nas spaja.Al ocito sam se prevarila.Jer to ne postoji.
Mislila sam da ce sve to imedu nas potrajat i da cemo bit kao jedno...
Ali toga nema.Nasa ljubav ili moja ljubav prema tebi je bila laz..Barem tebi.Za mene mi jos uvjek postojimo i nevjerujem da ce to ikada nestat.U mojim mislima ti si svaki dan..I trudim se ne osjecat lose zbog toga...
Ali nemogu.Ne kad se radi o tebi.
Zelim te vidjet,zelim te zagrlit zadnji put.To mi ti nisi dopustio prije nego sto si samo nestao...
Ostao je samo trag...Trag tvojih koraka na mom srcu i oni nikada nece nestat.
Uvjek ce postojati taj oziljak koji si ostavio za sobom...
Volim te.Znaj to.Nisam ni prestala.
Nadam se da je istina da vrijeme lijeci sve.
Jer ako nije..Onda nevjerujem da cu moc nastavit sa svojim zivotom...
Vrijeme tako sporo prolazi bez tebe.

There's this place in me where your fingerprints still rest, your kisses still linger, and your whispers softly echo. It's the place where a part of you will forever be a part of me.

Zelim te isto kao i prije.
Ti se unistavas pustom drogom uglavnom zbog gluposti.Samo znaj da to neke ljude boli.Da boli kad se ti unistavas.
Mozda to sad ne shvacas,al se nadam da ces jednog dana shvatit.
I da ces shvatit da te voli jedna osoba koju ni ne primjecujes...

Image and video hosting by TinyPic

Who knows how long I've loved you,
You know I love you still.
Will I wait a lonely lifetime?
If you want me to I will.


23:15 | Komentari (15) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.