četvrtak, 15.10.2009.

Not For Me...

Ovo sve jednostavno nije za mene....
Koliko god se trudila,sve je gore..i to jednostavno nemogu ispravit,ali zelim,zelim to vise od icega..samo neznam kako...
Ponekad mi se cini da sam ja kriva za sve ovo sta mi drugi rade...
Mislim,jesam kriva...kriva sam zato sto postojim......mozda nebi trebala,mozda bi se jednostavno mogla ubit i zavrsit ovo...sta mi drugi ni ne dopustaju da zapocnem,tako sta sam za njih samo predmet ismijavanja...
Neki vide koliko me njihove rijeci bole,ali opet nista ne poduzimaju...Ponekad mislim da bi se trebala promijenit i nebiti ovo sto jesam,mislim da bi tako bilo najbolje jer stvarno,ovako nisam nitko i nista...
I mislim da to sta me gadaju kamenjima cim izadem iz kuce,mislim da je to dovoljan dokaz da nisam za sve ovo....

Ljudi ispricavam se sta nisam nista pisala i sta vam nisam vratila komentare...kompjuter mi je bia pokvaren i jednostavno nisam mogla...^^


19:08 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.