Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

neka me konobar zakopa

15.11.2007., četvrtak

dani prolaze....i prolaze....i prolaze....i nikako da prođu...

bok ljudi!
moram se pohvaliti da me nakon onog dana više nijedan vlak nije ostavil....i bolje mu je.Jučer ćak nismo imali školu...zakon.tj.došli smo u školu al nije bilo mjehovičke (iz prakse i dizajna) a trebali smo imati 3x praksu,tjelesni,2x dizajn.pa nam je pedagog reko da možemo ić doma da će nam on opravdat tjelesni.a mi smo ošli na kavu ,ja na coca-colu jer ne pijem kavu u jutro već na većer.nemojte se ćuditi...
i tak nema ništ novo.jedva se ćekam vikenda, nije da sam se pretrgla od učenja al opet...pretrgla sam se od suzdržavanja da ne zaspim pod satom.
joj danas sam dobila svoj mob natrag.bio je na popravku jel sam ga potrgala na naj gluplji način - sa iglom.upozorenje-nikad nemojte ništa sa iglom raditi po mobitelu...vjerujte mi...to vam govorim iz vlastitog iskustva...
E ja u zadnje vrijeme uopće ne gledam tv zato što mi dođe da ga bacim kroz prozor kad vidim one proklete reklame - HDZ,SDP,HSP... i ta sranja. svi su glupi.ionak je svejedno ko će pobjedit kad ionak nebude bilo ništ bolje...
politika je kurva što je pojebala naciju....i hdz, i zdp....

komentirajte...

i upamtite:Ivanič je glavni grad Hrvatske a ne Zagreb!!!!

- 15:56 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
IME:Antonela
GOD:Odbrojavam dane do 16-og ročkasa.Znači- uskoro će 16
ŽIVIM:Kraj Ivaniča
RAZRED I ŠKOLA:2b, Grafička škola u Zagrebu,smjer-grafički urednik-dizajner

Kaj da još pišem?...

VOLIM:DINAMO!!!!,Liverpool,sebe(ha,ha),nogomet,F1,ić na Peticu;naj frendice-Tonku,Monku;nekoga,Alonsa,Linkin Park,Adastru ...
OBOŽAVAM:Dinamo(još jednom);dečke...
MRZIM:školu,grah,umišljene ljude,šovinistićke svinje,Hamiltona,FC Milan...