Objavljeno: utorak, 19.09.2006.

ehhh supika novi materijali za post

e sada mogu vam reci da sam malo nasao i nove materijale za post :)=
Eto Danas kao i prije 2 dana dobio sam napomenu od stare da otidem u KNJIZNICU... Ja po obicaju zaboravim ali sutra cu otici jer imam i jos 3 osobe do kojih moram svratiti...ajd sada da krenem na pocetak posta...rekao sam da imam novi materijal za post... A to je jedna stvar o meni...
Ljudi ja se MIJENJAM.Gotovo sve je drukcije.To se vec dogada vec jedno 2 mjeseca... Svi su mi skoro dosadni... Nesta volim raditi sto nisam prije volio,nesta kazem to prije nisam (u puno misljenja) ALI NAJBITNJE JE da sam se promjenio u ponasanju... Na primjer kada sam prije razmisljao da budem sa nekom zenskom,i pomislim da bi me odbila nebi mi suze krenile na oci,ali onaj post sto sam napisao(na koji mi je friend napisao da ja nisam takav) zapravo sada jesam...Stvarno su mi krenile...Znam da vam to zvuci smijesno ali to je istina..(moj najveci problem).Saznao sam da mi skoro sve smeta... Da se vise skoro i ne obracam starcima...ali eto. nadam se da cu se pridobiti na staro.ali za sada meni je suza u oku

(Image Hosted by ImageShack.us)

Pozz ljudi

- 20:49 - Angel Pray... (30) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.