Objavljeno: utorak, 29.08.2006.

Pa eto me dosao sam sa mora...Image Hosted by ImageShack.us i bilo mi je jako doooosadno.... tako da sam sretan sto sam ponovno u Čepinu...Drago mi je sto vidim svoje stare prijatelje i simpatiju... Vjerujte mi ona to zna ali neznam sta poduzeti da uspijemo tako da je to ma i sve u k...Image Hosted by ImageShack.us ako netko ima ideju molim vas da mi je predlozite jer ja tu osobu obozavam... znam da cudno zvuci za osobu poput mene ali to je istina i to jako istinitaajd nadam se da cu vec nesta smisliti... u biti prvo mi treba pristup toj osobi... and btw ona je 2 godine mlada od mene tako da ...
sta vi mislite jel je dobro da joj to izravno kazem ili sta... ja mislim da sam to necu uspjeti ajd molim vas da mi pomognete!!!Ehh da jel bi bilo dobro da od legice zatrazim 1 ruzu (dok je jos ima...) i dam joj to sa pismom u kojem pisem da je volim i da zelim biti sa njom i hoce li pristati???Tako nesta u biti mislim da ce mi vise pomoci kod nje u nekom smislu "romantika"... Ali tko zna sta cure misle tako da molim sve cure koje mi svrate na blogich da mi stave koji komentar kako je zavesti a moze i musko ali tko to jako dobro zna.... Bez uvrede za ostale ali ja stvarno jako zelim biti sa njom...(Tomu se i ja cudim sto je to tako jako ali opet....)Nadam se da cu uspjeti i da cemo prohodati...Ja sam vec hodao sa mnogima ali je nisam volio tj. nije mi se svidala kao ova.Trenutno ta osoba je nesto posebno sto mi privlaci pogled i tjera mi srce da mi ubrzano kuca kada je pogledam i tada mi srce govori da je volim i da moram biti sa njom...(Mislim da ce ovo netkom zvucati zastranjelo ili cudno ali ja ju stvarno volim... Nadam se da ce netko na ovom svjetu me razumjeti.)E ovo ce biti jos cudnije ... suze su mi krenile na oci zato sto neznam kako da joj se obratim da je volim ,neznam koju ce reakciju napraviti ili dali ce me odbiti tj. ubaciti u depru koju sam samo 1 dozivio i vjerujte mi da nebi vise...(to nebi mogao prihvatiti.) Ali meni je prijatelj uz mene sta god bilo i sada shvacam njegovu metaforu:"Takav je život ćupav i dlakav,a kada ga obrijes nikakav!"Molim vas svima da mi oprostite sto pricam o mojim problemima ali stvarno bih mi pomoglo da netko ovo procita i da mi neki savjet...Vjerujte mi da nemam snage da vise pisem ili ista a kaoli da stavljam slikice na blog. Ali mislim da je najbolje da sve izbacim iz sebe to jedamput. Ja samo sto neprasnem u plac a suze mi idu na oci a stari mi je usao u sobu ali je odmah izasao...Tako da sada neznam sta da napravim. Jel bolje da joj to kazem ili da joj dam ruzu i pismo ili sta... u biti nadam se da ce me netko razumjeti ali vecina nece. Ahh da zaboravio sam reci da je ta osoba jedna koja je od rijetkih zbog kojih bih ucinio skoro sve...evo ja neznam vise sta da napisem ali naci cu ja materijala ubrzo tako da vidimo se uskoro to jest citamo . Ja sada idem zatvoriti vrata i pustiti se javim vam vec jesam li zaplakao ili nisam...Chiao svima!

- 21:33 - Angel Pray... (1) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.