siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

*Dnevnik jedne vještice*
Vrijeme Murdora i najvećih zlih magova ponovo dolazi.
Alavadorova moć mora ponovo biti oslobođena... Kako bi Neverending opet mogao funkcionirati kao glavni grad i središte čarobnjaka, ujedno kao mjesto ispunjeno najrazličtijim mističnim stvorenjima - kako bi Murdora ponovo potjerali u podzemlje, njihov davno zaboravljeni čarobnjak Alavador predao mi je svoju moć. Ja sam odabrana. I ovo je moje svjedočenje...

*Ja*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- Samantha Trevion

- živim u Neverendingu
- Volim Marca
- Mrzim Anastaciu
- korijeni mi vuku iz glupog mjesta zvanog Čudozemlje - koje je ujedno najsvetije mjesto vilenjaka
- da, to je ironično jer tamo žive samo izrazito dobri ljudi
- ah, da, a ja baš nisam u toj kategoriji
- mrzim dobre ljude
- pohađam 2. razred čarobnjačke srednje škole, smjera - čarolije.
- odlična sam učenica
- iskrena
- zapravo preiskrena
- čuvarica sam Alavadorove kugle

- volim jako malo stvari
- da, volim mrak
- volim bacati kletve
- poluvila sam, poluvještica
- mrzim svoje mješano podrijetlo
- jer teško je biti jedno i drugo, jer uvijek se na kraju moraš odlučiti za jedno
- najbolja prijateljica mi je bolubožica Danielle i vještica Elizabeth
- Danielle je najvjerovatnije najmoćnija moja vršnjakinja u Neverendingu
- skrivena želja mi je biti tako moćna
- jedna sam od rijetkih u Neverendingu koja ima vilenjačke krvi i zna letjeti.

- često poželim ubiti nekoga
- nitko ne vjeruje da su moji preci stvarno dobri ljudi
- jer nitko ne misli da sam ja dobra
- Kao i Anastacia. Kao i...svatko.
- hm...da

i to bi bilo ukratko o meni...


My life is made of wings...
24.01.2006., utorak
I am so in love...

Marc je kod mene...Ne, krivo sam napisala izreku... ispravka; Marc je kod mene!!!
Upravo sjedi na mom krevetu s razapetim baldahinom, na crnoj pamučnoj plahti zgužvanih ispod jastuka... Gledam u njega i pišem... Smješi se i prelazi rukom preko glatke površine plahte... Uzvraćam smiješak...
Došao je zbog nesporazuma s Čarobnom geometrijom koju mi predaje, na nekakvu nazovimo sreću, moja tetka iz Čudozemlja... Problemi iz geometrije muče uglavnom mnoge moje prijatelje pa me redovito posjećuju u nadi da će izvući nešto znanja od najbolje učenice geometrije...
Oh, i da...Osim što s tako iznenadnim visokim pouzdanjem letim po stvarnosti (obrati pozornost na nerazumljivu metaforu), zahvatila me ipak neka pošast...
Ja sam bolesna...Ali svejedno...
Nepokolebana sam pod gripom, zamagljenim pogledom uzrokavanim vrućicom i Marcovim okruglim snenim očima... Primjećujem njegovo naizmjenično skriveno pogledavanje u dnevnik i školski priručnik... grube crte na njegovom licu odaju prepoznatljivu znatiželjnost...Nesigurno odmičem dnevnik u strahu da ne bi izveo neku čaroliju otkrivanja koju mi je u povjerenju pokazao neki dan... Smiješim se ponovo... Oh, kako je neodoljivo šaramantan... A njegov upitan, pomalo izmoreni pogled dok nekoncetrirano gleda u udžbenik... topim se pod ledenim bljeskom snjega s prozora moje kuće... Moram mu pomoći...

Upisat ću još nešto poslje...

Upravo je otišao. Izgledao je tako samozadovoljno kad je nakon mog iscrpnog objašnjavanja razumio geometrijske dijelove čarolija... Od umorom prekrivenog ushićenja podario mi je dugi, vreli poljubac podsjećajući me da je još tu...Još ga uvijek imam... Bakina ljubavna čarolija djeluje još uvijek pod mojim oštrim okom....To me tješi... Mogu i samoohrabrujuće izjaviti da nakon isplanirane određene daljine od njegove bivše cure više nema onog usađenog straha...Od nje...Od osobe koju mrzim... Od Anastazie...

A tu je i.... čarobna kugla...
Da vas podsjetim, čarobna kugla je legendarna kugla Alavadorvih dvorskih odaja u Čudozemlju...Od čuvara, koji je još i slučajno dvorski duh, saznala sam nešto što mi još uvijek nepojmljivo i nekako nejasno...

Ja sam odabrana...

Odabrana za što? Da čuvam ovu tajanstvenu moć što se užari bez nekog određenog razloga? Ili...ili za nešto drugo? Za nešto što još trebam otrkiti....za nešto što če tek usljediti...nešto skriveno i moćno, a isto tako iznenađujuće i sablasno... Nešto kriveno iza plašta budućnosti kojeg treba otkriliti...

Bojim se te misterije budućeg vremena...
- 20:08 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>