< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Lipanj 2010 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

design:blogmaster(d)
Opis bloga

Zabavan blog o svemu i svacemu!

Evo vam samo jedna mala informacija,radim avatare po narudžbi tako da naručujte,ali imam samo jedno pravilo,za jedan avatar,vi meni jedan komm,that`s it!

Evo jedan counter drzavljana koji su posjetili moj blog!



The Rasmus - Days....

EvO pAr ZaKoN bLoGoVa:

profile editor
Moj Stari Blog
Moj Chat
Moj blog o Nk Rijeka i Armadi

Anchy
Mini Miss Booublee

Multiplayeri koje igram na netu:

Ikariam
Club Penguin
Hattrick
Hnl manager
Travian
Dark Orbit

Ako netko od vas igra sta od ovoga nek mi javi preko koma da razmjenimo nickove.....




Malo o meni....

myspace layouts

...Ime:Filip
...Prezime:Zar je bitno?
...God.:Ma ni to nije bitno!
...Grad:Rijeka,volim te Rijekooo!
...Treniram:Rukomet u RK Trsat,i igram nogomet na ulici
...Volim:
-dobru mjuzu
-nogomet
-rukomet
-dopisivat se
-školu
-pizzu
-sokove
-ljeto
-snijeg
-more
-svoj komp
-svoje blogove
...Ne volim:
-cajke
-gazirana pića
-zimu
-budit se rano ujutro
-ljude koji se prave pametni
-ljude koji se foliraju
...Naj Frendovi:
-Vanja
-Robi
-Kic
-Dodo
-Čamil
-Tomo
-Dačo
-Tin
-Driton
-Marko (Prpa)
-Mario
-Andre
-Andro
-Fran
-Gordan
-Petar
-Čućko
-Blizanci Ivo i Anton
...Naj Glumci
-Will Smith
-Eddie Murphy
-Jim Carrey
-Silvester Stallone
...Naj Filmovi
-Ja sam Legenda
-Ja,Robot
-Harry Potter svi nastavci
-Rocky svi nastavci
I JOS PUNO,PUNO NJIH....
...Eto to vam je to o meni!
Kommajte!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Evo vam malo mjuzepartysmokinnjami
A sada DJ Phillip !!!smijehparty










Barking Doberman Pinscher Decoration Images


Malo naseg plavog mora...

Image Hosted by ImageShack.us



Jak And Daxter,moja najdraza igrica

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


myspace comments


Image Hosted by ImageShack.us




pimp myspace profile


myspace graphics

layouts myspace

Evo malo rukometa !

Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 08.10.2008.

Evo mene....AGAIN...

Pozzzz ljudi...nista novo kod mene,dosta dugo nisam pisao al evo...sad se naslo vremena jer kao sto znate danas je prazniiik,nema skole pa imam vremena...
Za pisat,znate mene hehehe,nista novo al nesto ce se nac...
a joj da,skoro svi moji frendovi s neta brisu svoje blogove,tako da vecina blogera koje sam znao prije vise nema blog..al neki naravno imaju...
"Blogovi prolaze,blogeri prolaze,al moj blog i ja ostajemo"
HEhe.....
a jeste vidjeli one luđake od BBB-a sta su radili po Pragu,kada sam vidio na telki ono je izgledalo ko rat...sad ako naiđe neki BBB na moj blog odmah ce srat al sta mu ja mogu..istina je istina...
Evo malo sam se raspricao,na Hattricku sam izgubio kup utakmicu 7-1...
Eto to je lagano to...
Vidimo se na sljedecem postu,neznam kad ce doci al oce...
Raskomajte se......
Poozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......



| komentiraj (14) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.