www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

Zašto vrijeđati tuđi glazbeni ukus? - ... sreća u ovome životu ovisi manje o tome što vam se događa, a više o načinu na koji to prihvaćate... - Blog.hr

... sreća u ovome životu ovisi manje o tome što vam se događa, a više o načinu na koji to prihvaćate...

srijeda, 15.03.2006.

Zašto vrijeđati tuđi glazbeni ukus?

Danas se na glazbenoj sceni iz minute u minutu stvaraju novi boy bendovi, novi spotovi, različiti stilovi... To je OK, jer kako bi bilo da svi slušaju jednake stvari i imaju jednak ukus? Užasno! Svima nam je potrebna raznolikost, ali jednu stvar ne razumijem - zašto je potrebno sve to vrijeđanje oko različitih ukusa?!
Ja imam svoj stil, baš kao što netko drugi ima svoj. Osobno mislim da US5 dobro pjeva, ali dosad mi nije palo na pamet da vrištim kad ugledam njihovu sliku i tako to. Isto tako, i Hilary Duff mi je super...
U biti nemam ništa određeno, već slušam ono što mi se sviđa, ali mislim da je glupo da se sad tu vrijeđamo zbog ukusa u glazbi. Osobno ne volim Kurta Cobaina, ali to nije razlog da nemam prijatelje koji ih slušaju. Jedna od mojih najboljih prijateljica sluša ono što se meni nikad nije sviđalo, pa što onda?

Mislim, pet prstiju na jednoj ruci nisu isti, a kamoli pet ljudi koji se upoznaju na nekom mjestu kao što je škola, kafić... Eto, to je to, mislim da ste svi razumjeli što sam htjela reći. Različiti tipovi glazbe su tu da ih različiti ljudi slušaju i nikakvo vrijeđanje nije potrebno!

Image Hosted by ImageShack.us

www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws


- 12:27 - Komentari (36) - Isprintaj - #