< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on-off

o meni :

ime:nika
sta slusam:pa slusam PUNK I METAL..nejde bas zajedno ali jbg starci su krivi lol..

idem u : 1.c medicinske skole smjer sanitarci( sanitarni
tehnicar)
sta volim:frendove,punkere i metalce..ljude sa dugim kosama,martama i koznjacima ili ljude sa irokezom i naravno martama sretan
cokoladu,metal,kavu,pljuge,obozavam bubnjeve,svoju ekipu,ic nna koncerte,slusat glasno ziku,mocvaru,melin,ribnjak,zvuk,runu...
sta ne volim bolje receno sta mrzim:cajke i cajkere,rozu boju,zenskare,egocenricare,pedofile,bahate ljude,ljude koji se kurce a nemaju muda rec tko su,ljudi koji neznaju sta oce pa se premisljaju(primjer jedan decko),flundre koje se bzvze hihocu..itd

naj frendovi:som,barby,ness i antun













PAR LUDIH STVARI O MENI:
1.iako sam plava vrijedam plavuše ( u dobrom smislu)
2.nikako nemrem zapamtit kojim tramvajem moram do škole xd
3.katkad pricam a da neznam sta pricam..
4.obožavam pelin ali alkohol ne ( oke ovo nema smisla)
5.pušim ali ne pušim xd
6.nemrem nikako stavit slike na blog neznam zašto
7.zajebavam se na svoj racun
8.lako se naljutim a najcesce na andru ( troo)
9.katkada se ponašam ko da sam napušena xd
10.pocnem se smijat bzvze
11.obožavam pirseve i tetovaže a bojim se boli i igla
12.nevolim sebe
13.nepamtim imena..tak da ako vas ne pozdravim na ulici znaci da sam vam zaboravila ime
14.mrzim sebe i svoj izgled i mjenjala bih se s bilo kim
15.glupa sam užasno...uvjek zajebem nešto

16.kada nekog volim onda ga fakat volim i nema šanse da ga prevarim


10 stvari koje trenuno trebate znat !!!!!!!!! naravno o meni xd
1.mrzim fufe
2.ženskare
3.egocentricare
4.volim jednog i jedinog - - - -
5.najdraži bend mi je dimmu borgir
6.volim jako pentagrame ali NE stujem sotonu
7.kad me zovete sotona nesmeta mi
8.jako volim kavu
9.volim ljude koji znaju sta oce i koji su posteni
10.mrzim gužvu u busu ili tramvaju xd
11.nevolim nadimke koje mi daje troo




On:Odlazim
Ona:Odlazi!
On:Idem
Ona:Idi!
On:Puštaš me?
Ona:Ne!
On:Zašto?
Ona:Volim te!



..."treba nam jedna minuta da primjetimo
posebnu osobu,jedan sat da ju zavolimo,
jedan dan da se zaljubimo u nju, a
poslije nam treba cijeli jedan život
da ju zaboravimo...

Ne tražim ništa od tebe
jer znam da ne voliš me.
Samo jednu stvar želim
i zato te molim:
Kad te budu za mene pitali
reci,u ime naše davne ljubavi,
da si me nekada davno
bar malo volio.


Gledam momka
i djevojku
zagrljeni kako šeću
a za tobom moje
srce pati
zato drugog tražit neću!

U srcu te nosim,
za poljubac prosim,
za pogled te molim
i znaj da te volim.



Nisam vjerovala...

Danas sam ga opet srela, vidjela sam, sjedio je kraj trga, pusio i pricao o njoj...
Volio ju je,to znam...
Nasmijala sam se i mahnula!
Srela sam ga opet, poslje 20 godina, sjedio je kraj trga, pusio i pricao o njoj...
Voljela sam ga, ali to on nije znao...
Srela sam ga opet nakon mnogo, mnogo godina, kada je bio star i opet je sjedio kraj trga,pusio i pricao o njoj...
Na pogreb sam mu odnijela ruze.
Image Hosted by ImageShack.us
Medu tim mnogobrojnim stvarima nasla sam njenu sliku na kojoj je pisalo: VOLIM JE VISE OD VJECNOSTI...!
Suza mi se spustila niz lice - ta djevojka bila sam ja...



[





slikice ljudofa....

dead e pa ovako...

ovo sam ja:Image Hosted by ImageShack.us




ovo je moja barby:Image Hosted by ImageShack.us



Get this widget | Share | Track details


MALO MOJE EKIPICE....SAMO NEKI OD NJIH...


ANDRO

ANJA

DORIS

GALA

HANA

HRC

IVANA

KEKS

MAJA

PETRA

TIM

TINA

....i malo muzike:












LINKOVI:

bArbarRA
tOmy
pEtRa
MaRTa
vItaC
naTaliJa
doRiS
AndrO
jaPa
kira
hrc
punks
čvara
boogaloo




Grunge Angel at bigoo.ws














sta slusam: METAL:
pantera
metallica
in flames
cradle of filth
slipknot
korn
system of a down
disturbed
suidakra
69 eyes
arch enemy
dimmu borgir
apocalypticu
scar symmetry
katatonia
mayhem
cannibal corpse
immortal
tool...
marduk

PUNK:
exploited
toy dolls
buthole surfers
bed religion
hladno pivo
six pack
oruzjem protiv otmicara,
đubrivo
misfits
................



[
Najteže je znati da si nitko i ništa u očima onog tko tebi znači sve


Shot at 2007-07-10
The day I will stop lovin you is the day when I close my eyes for ever


Is there life before death



How can you break my fucking heart & tell me you still love me

Sex is like NOKIA
(connecting people)
like NIKE
(just do it)
like PEPSI
(ask for more)
and like SIEMENS
(everyone is invited)


[
Kao nikotin
ti još tečeš mojim venama
još uvijek te volim
znaj to nikad nisam prestala
kao nikotin
tako ubijaš me lagano
jer usnama tvojim
ja navučena sam odavno


Poljubi me...
i nemoj ništa reći
samo poljubi me...
odavno više riječi nisu potrebne...
ti ideš znam.
Poljubi me...
k'o prvi puta da ljubiš...
i još nježnije
da zapamtim što gubim..
da mi ostane taj osjećaj...




Djevojka upita svog decka:'Jesi li zaljubljen u mene?'
On odgovori-Ne!
Ona ga pita:'Misliš li da sam lijepa?'
On odgovori-Ne!
Ona ga pita opet:'Jesam li ja u tvom srcu?'
On odgovori-Ne!
Okrenula se i veoma tužna odlucila da ode od njega.
On ju na to zagrli i kaže joj:'Ja nisam zaljubljen u tebe-Ja te volim!'
'Ja mislim da ti nisi lijepa-Ja mislim da si ti prekrasna!'
'Ti nisi u mom srcu-Ti si moje srce!'
'Ja ne bih plakao da me napustiš-Ja bih umro zbog tebe!!!
'

petak, 06.07.2007.

.....

kao da stojiš sam
na sred parka
a noć je hladna
i tama je već odavno pala.

možeš li osjetiti
onu predivnu bol
jecaj
onaj hladni strah
i igle u očima
žilet na usnama
i papir među prstima.

želiš otići
ali nešto te vuće.
bojim se
da je to ljubav.

kapi.
tako bolne
hladne
tako mokre (zar ne)

koža na čeliku
otisci prstiju
otisci duše
i samo
BUM.

oke ova pjesma posvecena je jednoj osobi koju volim..
užasno me strah..frendovi mi govore da se smirim i da je sve u redu ali ja te trebam vidjet,
trebam te cut trebam tvoj poljubac
i tvoj zagrljaj..
trebam osjetit tvoju ljubav..
neznam stvarno me strah i neznam šta da radim..
stvarno te volim nikad nikog niasam tkoliko voljela...



| komentari (55) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.