Linkovi
Blogovi koje posjećujem i koji su zaaaakon:

Amerie
Tihana
Monika
Dajana
Petra
Ines
Titty & Jop@
Dora
Dijana
Iva
Ines
Marija
Pupsy
Mentalka
Carica
Marijana>

Lucija



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Friendster

Friendster



Myspace

Myspace



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Friendster

Friendster



Images for your blog

Images for your blog



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo




MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




Glitter Graphics, Myspace Graphics, Dress Up Games, Cartoon Dolls from Dolliecrave.com


Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!



Glitter Graphics, Myspace Graphics, Dress Up Games, Cartoon Dolls from Dolliecrave.com










Glitter Graphics, Myspace Graphics, Dress Up Games, Cartoon Dolls from Dolliecrave.com




MySpace Graphics, MySpace Layouts, MySpace Glitter Graphics, Online Script, MySpace Goodies at WWW.DOLLIECRAVE.COM













Donna Ares - Ne vjerujem


Hej sta mi to radis nesreco
Lose mi vijesti donosis
Pa me po glavi udaris

Hej neidi mojom ulicom
Srce se tek odmorilo
Dzaba si tu da molis me
I pravdas se

Kad znas da ne vjerujem ni jednu rijec
Kad lagao si sve,lagao si sve
Sve u vezi s tobom je laz
ti varao si me,i sad me pusti nevoljo

Ne vjerujem ni jednu rijec
Kad lagao si sve,lagao si sve
Idi sto dalje,dalje od mene

Hej sta mi to radis nesreco
Lose mi vijesti donosis
Pa me po glavi udaris

Hej ne idi mojom ulicom
Srce se tek odmorilo
Dzaba si tu da molis me
I pravdas se

Kad znas da ne vjerujem ni jednu rijec
Kad lagao si sve,lagao si sve
Sve u vezi s tobom je laz
ti varao si me,i sad me pusti nevoljo

Ne vjerujem ni jednu rijec
Kad lagao si sve,lagao si sve
Idi sto dalje,dalje od mene

Ne vjerujem ni jednu rijec
Kad lagao si sve,lagao si sve
Sve u vezi s tobom je laz
ti varao si me,i sad me pusti nevoljo

Ne vjerujem ni jednu rijec
Kad lagao si sve,lagao si sve
Idi sto dalje,dalje od mene




Branislav Mojicevic - Stara ljubav
Stara ljubav
jos je volim
jos je volim
kao pre
stara ljubav
kako boli kad
druge usne ljube me

1.
Zaljubio sam se
u staru ljubav kao pre
opet bih da volim
i da ljubim usne te,
sve mi je vec dosadno,
ja i moja tuga,
ali sve sto nocas zelim,
da u nekom imam druga!
Oko mene sve su oci,
sto me nezno gledaju
zele poljubac na kratko
al ga usne nedaju
probali bi kao da smo
jedno drugom sudjeni
al' nevredi vec je kasno,
ona zivi u meni!

Ref:
Stara ljubav jos je volim,
jos je volim kao pre,
stara ljubav kako boli
kad druge ruke grle me!
Stara ljubav jos je volim,
jos je volim kao pre,
stara ljubav kako boli
kad druge usne ljube me!

2.
Zaljubio sam se
u staru ljubav kao pre,
jer prolazno je sve
al' samo ona ostaje
nocas dajte mi da pijem,
kao sveca izgorim,
dok mi tuga drustvo pravi
sebe cu da prevarim!

Ref:1x

stara ljubav jos je volim



Luna - Da me ljubis nocima

Opet bi srce da te pita
ne moze vise samo da skita
Srce bi moje, da ti kaze
Ne moze vise, da te laze

Opet bi srce da te pita
1000 (Hiljadu) puta istu stvar
Moze li ljubav da se vrati
Ti i ja da budemo par?!

Da me ljubis nocima
I da te ljubim danima
Jer mene nikog drugi bas
Niko ne zanima!
I nek se zemlja otvori
I neka nebo progovori
Al'da nas niko nikada,
Nikad ne rastavi!

Opet bi srce da te voli
Bez tebe zivim a to me boli
Boli sve vise svakog dana
Ne mogu vise da zivim sama.

Opet bi srce da te pita
1000 (Hiljadu) puta istu stvar
Moze li ljubav da se vrati
Ti i ja da budemo par?!

Da me ljubis nocima....

(ne mogu vise)

Da me ljubiš nocima

...I found my pr!nc3 but he has just found another pr!nc3§§...

srijeda, 04.04.2007.

...ne treba...

...BLOG ZATVOREN NA NEKO VRIJEME...

- 20:57 - bla,bla,bla...... (5) - sam daj...... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*<...~¤~...AlL aBoUt Me...¤~¤...>*
Nnnda...o tom se da raspravljat...citajte...i lomite se....nut




O meni:
-živim u Velikoj Gorici
-imam 15 godina
-imam stariju sestru
-starci su mi strava i užas...Lol..ma ne obožavam ih..al nekad ih mrzim...
-idem u 1.d....
-obožavam aute i motore...
-Trenutno sam zaljubljena u jednog cute dečka...ime je zasad tajno...cerek
-najfrendice su mi:Cure iz raza...legende...
-najfrendovi su mi:imam ih puno..neznam kog izdvojit..
-naj filmovi su mi:Odjednom princeza,Brzi i žestoki,Biker boyz,Pogrešno skretanje....
-naj boje su mi:crna,plava i zelena
-naj pjevač mi je:Daddy Yankee
-naj pjevačice:Lindsay Lohan i Rihanna
-grupe koje obožavam:Evanescence,Flyleaf,Korn,Pussycat dolls,Vanilla ninja...
-naj pjesme:Don't go too fast,Burn it up,No me dejes solo,Lo que paso paso,Mayor que yo,Noche de sexo......
-mrzim:puno tog...beliv mi...
-školu nisam mogla smislit,al sad mogu...
-volim veliki odmor...i to jaaaako...
-uvijek kasnim,pa najebem kad se nađem s curama....
-lako planem,al se brzo smirim...al ovisi o situaciji....
-obožavamsmokin...marlboro



Get your own countdown at BlingyBlob.com



Get free graphics at BlingyBlob.com!




Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!




Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get your own glitter and more at BlingyBlob.com




Get your own glitter and more at BlingyBlob.com



Get your own glitter and more at BlingyBlob.com



Get your own glitter and more at BlingyBlob.com



Get your own glitter and more at BlingyBlob.com



Get your own glitter and more at BlingyBlob.com



Get your own glitter and more at BlingyBlob.com



Get your own glitter and more at BlingyBlob.com


Stvar koju je vrijedno poslušat:












Click here to get Free Music Codes, Free Music Downloads and Music Lyrics!


Create your own message at BlingyBlob.com








www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




MySpace Layouts

MySpace Layouts



Pjesme koje su vrijedne poslušati:







Za moju ljubav....















Za osobu koja mi jaaako puno znači:





Pjesma je fakat tužna.....(bar meni...)




I ova...(za my love...)









S*L*I*K*E


Ovdje smo bili na(našem zadnjem zajedničkom)izletu,16.6.'06.:=((((


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moje budale su se slikale s nekim crncem...;=))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je slikano zadnji dan škole,13.6.,bilo je jebeno!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A ovo su moje 3 lepotice...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tity i Jopa..kak su zgodne....ma moje lepotice....;=)))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Daddy Yankee...baš mi je hot!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ne trebam govorit kak mi je hot!!!Prehot mi je....!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Treba mi je fakat dobra..mislim ima suuper pjesme...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Moja naj ženska grupa...cure deru!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ova pjesma mi je tak dobra...

Kazu da oči mi se zacakle kad pričam o tebi,
o svemu onom što smo bili i što smo mogli bit.
Kažu da usta mi se razvuku u neki lagani osmjeh,
nekako sjetan i tužan.

I mogu se zaljubljivat nakon tebe, doista mogu.
I jeli zaista bitno što ih sve s tobom uspoređujem.

Još čujem korake prošlosti,kako u srcu,
idu u krug, tapkaju,
ne znaju kud bi sa sobom.

A ti, ti si moja prošlost, sve ono što sam nekad bila,
moj smijeh i moja suza.
Sada si samo sječanje, samo toplina u grudima,
samo jeza koja me prođe kad me pogledaš tim crvenkastim očima,
samo uzdah kad se sjetim tvojeg poljupca.

Ti ležiš tu u svakoj mojoj biti, u svakom jutru,
ti si moja tajna želja u svakoj paloj zvijezdi.
samo ti...




Myspace Layouts
Myspace Layouts



Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!























Cursors