lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

a kaj ja znam :D budete vidjeli o čemu se radi xD

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nekaj o meni

Ime: Tea
Godina rođenja: 17.06.1991- dakle imam 18. stara sam već xD
Grad: Zabok

--> slušam rock & metal xD { AC/DC, Guns N' Roses, Led Zeppelin, Metallica, Bon Jovi, Nickelback, Iced Earth, Megadeth, Sonata Arctica, Aerosmith, Iron Maiden, Nirvana, Nightwish, Opeth, Empyrium, Slayer, Kreator, Blind Guardian, Testament, Dethklok, Atheist, Annihilator, Black Label Society...itd. neda mi se više nabrajati xD }

msn: tea_1706@hotmail.com




četvrtak, 25.06.2009.

čudno xD

dobar dan svima sretan
nakon stalnog maltretiranja floxa na msn-u odlučila sam ga nazvati ujutro u 2 h pokušavajući ga probuditi, naughty, ali je bio već budan i sav sretan što me i dalje zeza.. grrr :D cerek pokušavala sam ići spavati ali nije išlo.. malo sam gledala tv, jela i dalje bajaderu eek , i eto neki horor na tv-u, neznam koji je to bio program rolleyes a nije ni bitno.. uglavnom radilo se o nekom tipu koji je silovao 2000 mladića, ubio ih je 29 te pokopao u svojoj kući, u podrumu, 4 ih je bacio u jezero a 1 je hmm u neko mjesto neznam kak se zove xD.. ako je i itko od vas ga gledao zvao se Gacy ja mislim khm sretan..ali dobro.. film nije bio nekaj special, malo me razočarao jer nije bio tako strašan cry..malo mi je bil smiješan ali ok.. to je moje mišljenje rofl..
i bio je kraj.. odlučila ići spavat.. napokon u 4 h.. sanjala sam čudan san.. oteli su me.. hahahah xD bilo je kul.. ali su me oteli sa sestrom puknucu i jednim frendom karlom party rofl.. mislim da su nas i na kraju spasili zahvaljujući meni.. mislim ipak je to moj san lol smijeh..prubudila sam se u pola 1, u zadnje vrijeme se budim kasno.. zijev.. ali ok.. pojela ostatak bajadere za doručak kratki i išla ručati.. ok to bi bilo sve.. poslije idem floxu cerek.. pozz svima mwa mah



| komentari (3) | print | # | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.