Tajni

20.05.2006., subota

MoJi DaNi!!! =)

hello...evo da vam se malo javim...eh da,meni napokon gotova škola i neču imati niti jedan komad na kraju... wink supač,barem ču se moči lijepo spremati za maturu...ajme,jedva čekam da mi još i ta matura više prođe jer me svaki dan sve više i više izluđuje...burninmad i to vam je to novog kod mene...ajde,čujemo se i tako to...uživajte...by wave
- 16:41 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

nešto o meni...

-zovem se Dario
-imam 19god,živim u Rijeci koju ne bih mjenjao nizašto na ovome svijetu...
-visok sam 180-183,70kg...
-pa da budem kratak volim sve što vole mladi osim jedne stvari koja mi smeta a to je jedan stil muzike(punk,havy metal i slično)...
-imam curu več 1god i 4mj i lijepo mi je s njom...
-sada sam upravo maturant u elektroindustrijskoj i obrtničkoj školi...
-nadam se da sam vam sve rekao šta sam trebao,ako nisam ili vas još nešto zanima pitajte slobodno... =)

Linkovi

Opis bloga

ovdje čete se moči malo zabavljati,upoznavati,svađati,
komentirati i sve šta sami poželite...UŽIVAJTE!!!

ovdje je jedan blogich koji stalno gledam i kojem se ful divim...da,cura je i to jjjjjjaaaakkkkoooo ddddoooobbbbrrrraaaa...ako me razumijete =) ma iskreno takvu frendicu bi svatko htio imati!!!!

natassssaaaa.blog.hr

još jedan blogich kojeg volim chitati i puštati mu komiće...

byplavusha.blog.hr