Tajni

12.05.2006., petak

Ajme,bliži mi se kraj!!!!!!

da,kao što vam naslov govori bliži mi se kraj,ali čega????aha to vas zanima...E PA NEĆETE ME SE JOŠ RIJEŠITI...smijeh bliži mi se kraj mog školovanja,a ja još nisam ništa počeo raditi za maturu!!!!!!!!!!eek ajme,kako ču lijepo zviznuti prvi rok mature ako se nastavim ovako zafrkavati!!!!!!!yes jao!!!!!!!!!!!pa ja još nisam ni elemente išao kupiti za maturalni rad koji moram napraviti.... lud da,inače vam je kod mene sve po starom...samo uživam smokin i drinkam... party a niš,odo ja pa se čujemo...uživajte... wave
- 13:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

nešto o meni...

-zovem se Dario
-imam 19god,živim u Rijeci koju ne bih mjenjao nizašto na ovome svijetu...
-visok sam 180-183,70kg...
-pa da budem kratak volim sve što vole mladi osim jedne stvari koja mi smeta a to je jedan stil muzike(punk,havy metal i slično)...
-imam curu več 1god i 4mj i lijepo mi je s njom...
-sada sam upravo maturant u elektroindustrijskoj i obrtničkoj školi...
-nadam se da sam vam sve rekao šta sam trebao,ako nisam ili vas još nešto zanima pitajte slobodno... =)

Linkovi

Opis bloga

ovdje čete se moči malo zabavljati,upoznavati,svađati,
komentirati i sve šta sami poželite...UŽIVAJTE!!!

ovdje je jedan blogich koji stalno gledam i kojem se ful divim...da,cura je i to jjjjjjaaaakkkkoooo ddddoooobbbbrrrraaaa...ako me razumijete =) ma iskreno takvu frendicu bi svatko htio imati!!!!

natassssaaaa.blog.hr

još jedan blogich kojeg volim chitati i puštati mu komiće...

byplavusha.blog.hr