Tajni

31.03.2006., petak

NiTkO SrEtNiJi Od MeNe!!! =)

da...ovaj tjedan mi je stvarno bio malo naporan i koma.u ponedjeljak sam bio u školi i poslije škole si nazovem curu da se nađemo u gradu kad ono...javi mi se njezina frendica iz razreda i kaže da su u bolnici.iskreno sav sam se uspaničio i otrčao u bolnicu kod cure da vidim šta je bilo.prvo je bila na pregledu u poliklinici i tamo su joj rekli da je sve ok,ali ju je i dalje bolilo i onda je otišla na hitni trakt da joj tamo naprave detaljnije preglede...dakle bili smo tamo od 13:15 do 17:30 da bi došao kirurg i rekao da mora hitno na operaciju slijepog crijeva...a šta da vam kažem,sav sam se uspaničario...da,znam operacija i nije neka strašna,ali opet,ipak mi je cura i volim ju više nego svoj život,i tako...ona je odmah u ponedjeljak otišla na operaciju oko 18h i rekli su da bi trebala biti u sobi oko 19:15,19:30...dok je ona bila na operaciji sam ja otišao doma na brzinu ručati i pustiti torbu...i da,kad sam se vratio oko 19:20 u bolnicu nje nije bilo u sobi..prepao sam se..ali dobro,doveli su je oko 19:45.kada sam vidio kako ju voze na onom krevetu,a ona onako...kako bi vam to rekao...full pospana došlo mi je da zaplačem. =( ma meni je najbitnije bilo da mi je ona dobro i da mi se što prije oporavi...i tako sam ja cijeli ovaj tjedan proveo sa curom u bolnici(bio sam više u bolnici nego doma ili u školi)... =) i da,onda me u četvrtak zvala i rekla mi je lijepu vijest,a to je da izlazi.ajme,bio sam sretan ko mala beba kada dobi lizaljku!!!i napokon je došao taj,meni najdraži petak.sigurno se pitate zašto???hehehe...e pa reći ću vam...ja i stari smo išli po nju doma i doveli smo ju kod mene.da,dobro mislite...biti će kod mene jedno tjedan dana...PA LJUDI MOJI,JA VAM KAŽEM DA NEMA SRETNIJE OSOBE OD MENE!!!!hehehe...ajde,uživajte pa se čujemo...
- 20:20 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

nešto o meni...

-zovem se Dario
-imam 19god,živim u Rijeci koju ne bih mjenjao nizašto na ovome svijetu...
-visok sam 180-183,70kg...
-pa da budem kratak volim sve što vole mladi osim jedne stvari koja mi smeta a to je jedan stil muzike(punk,havy metal i slično)...
-imam curu več 1god i 4mj i lijepo mi je s njom...
-sada sam upravo maturant u elektroindustrijskoj i obrtničkoj školi...
-nadam se da sam vam sve rekao šta sam trebao,ako nisam ili vas još nešto zanima pitajte slobodno... =)

Linkovi

Opis bloga

ovdje čete se moči malo zabavljati,upoznavati,svađati,
komentirati i sve šta sami poželite...UŽIVAJTE!!!

ovdje je jedan blogich koji stalno gledam i kojem se ful divim...da,cura je i to jjjjjjaaaakkkkoooo ddddoooobbbbrrrraaaa...ako me razumijete =) ma iskreno takvu frendicu bi svatko htio imati!!!!

natassssaaaa.blog.hr

još jedan blogich kojeg volim chitati i puštati mu komiće...

byplavusha.blog.hr