AVANTURA MILE IZ BIČINA

27 veljača 2013

U malom mistu Bičinama živjela je jedna skromna obitelj,ali nije im baš sve cvijetalo.U kući su bili Mile i njegova majka.Ona je kuhala ručak,dok je Mile učio.Imao je puno za učiti,ali njegova majka se nije puno razumijela u poslovnu komunikaciju,jel nije bila te sriče da duže uči u školi,jer ju čača odmah kod blaga poslao,imala je samo sedam razreda,ni taj osmi joj čača nije dao da završi.Mile je hvalio majku da zato kuha kao da je završila tri fakulteta od kuvarica.Zahvalila mu je i i poljubila ga usred čela,kuvala mu leće i slanutka i malo odojka od nedilje,pa Će pojesti prije škole,i napravila mu je sendvič za marendu.I tako mama i Mile raspravljaju o njegovoj novoj školi kad na vrata ulazi tata u radnoj robi blago pripit,sjeda za stol i obrača im se da kako to da ručak još nije gotov.A šta to kuvaš ženo,opet neke splačine ka i uvik,mater te ništa nije naučila Mile.Daj mi barem onda pivu da popijem rekao je,mama se sva smela,želi mu ugoditi,a Mile se skupio na svojoj stolici,a tata mu se obrača da šta se tako usuko.Mama sva preplašena govori kako nema pive,i govore Mili da trkne do dučana,međutim Mile se vratio brzo jer mu nisu dali pivo,jel im nedaju više na dug da kupuju dok ne plate.Otac je bio toliko ljut da se izderao na Milu i uzeo je stolicu i razbio je od pod.Uzima i čašu i baci je.Krene prema Mili da i njega udari,no mama stane između njih,i govori da ga nedira.Mile uzima ruksak s poda i kaže da ide u školu,sav zbunjen istrčava,dok otac još viče na njega i svojoj ženi govori kako ga je to odgojila,sav je usukan da ni po pivu nezna otić bez da to bude problem.Na putu prema školi,Mile sretne svoju dugogodišnju prijateljicu Boženu,zajedno su odrasli jel je Milina majka iz Boženinog sela Piramatovaca.Šetaju put autobusne stanice i razgovaraju sa malo seljačkim naglaskom.Božena se divi kako lito još nije gotovo,i da bi joj se koja krpušina mogla zalipit na nogu.Razgovaraju tako o školi:Kako im se čini u srednjoj?Jesu li dobri profesori?Da li imaju puno toga za učit?Mile govori kako ima puno toga za učit,da mu je ekipa u školi dobra,ali ima puno njih iz grada i da se ne želi pačat s njima.Božena sve u šesnaest govori Mili kako je njezina ekipa ludilo,Mile je malo sramežljiviji u odgovorima,ali ju u jednom trenu Mile počne škakljati i umiru od smija,i govori joj kako se lipo ugojila.Kada su napokon došli u školu,školsko zvono je zvonilo,i počeo je prvi sat,tu se nastavlja jedna lijepa priča i jako dobra pustolovina samoga Mile iz Bičina:


Škola 1:

-U razredu jedan do drugoga sjede Mile i frajer Anđelo.Iza njih sjede Anđelovi ekiparci i sprdaju Milu dok ne dođe profesor.Dečki se uglavnom rugaju Mili kakav je seljak,kako govori,kako je obučen,kako ponavlja gradivo,a tek je škola počela.
(Bacaju mu papiriče po glavi,svašta mu govore.Mile se samo skuplja i ništa ne priča,niti se ne brani.Ulazi profesor i kaže kako će danas malo ponavljati gradivo...Dečki se ne žele ustati,pa je profesor ljut na njih,tu izbija sitni sukob,gdje Anđelo na koncu ipak sjeda iako je razljutio profesora.Za kaznu profesor govori da će malo ponavljati gradivo.):

P:"Anica voli Luku i Milovana".Što je Anica?
Razred:K...
P:Tko je to rekao?
Razred:Mile
Profesor:Mile šta je Anica?
Mile:Subjekt profesore.
P:I ja mislim,neznam šta je to s vama i šta ja to čujem.
Mile:Nisam ja rekao onu rijeć.
P:Koju Mile,šta?
Mile:Pa znate ono,k...,nisam ja to rekao.Netko iz razreda,vjerojatno Anđelo.
P:Mogao sam si i misliti.Hvala ti Mile što si mi rekao,doči ću ja s njima na kraj.Tako se ne ponaša ni u razredu,a nit prema kolegama,napraviti gluposti pa optužiti drugoga.(Međutim Mile nije skužio da su ga dvojica iz Anđelove ekipe čula,i da su odmah otrčali reči Anđelu o čemu se radi).
Toni:Anđelo..onaj te je retardirani seljak druka porfesoru.
Anđelo:Koga,mene?Za šta?
Stipe:Pa šta si provalia onu bazu danas,da je Anica k...hehe
Anđelo:Koji idiot,nezna on s kim se zeza.Znaš šta seljak je 100% na kolodvoru,ajmo ga nači i razbiti.
Toni:Ajmo ča!

KOLODVOR:

(Daju pet rukom jedan drugome,trečem i trče prema kolodvoru.Mile lagano šeta s ruksakom na leđima.Ne sluti ništa.Oni ga presretnu.Ova dvojica mu uhvate ruke,a Anđelo stane ispred njega.)

Anđelo:Šta je Mile ha!Šta si govoria profesoru danas?Koji je tebi?Ti znaš s kim se ti igraš
Mile:Nisam mu ništa reka,samo nisam tia upast u probleme...
Anđelo:e, pa sad si tek upao u probleme da znaš...
(Udari ga Anđelo u trbuh,a on se sav presavije,ova dvojica ga još malo počnu udarati nogama,kada doleti Božena sa jedne strane,ona je čitala jednu knjigu,doletjela je i htjela ga obraniti,ali je Anđelove ekipe bilo previše tako da su je zadržali,a Milu su bacili na pod i pretukli.Dali su mu još koju u trbuh dok je bio na podu.Božena ga je pokušala spasiti,ali su je dvojica zgrabila i iako se hrabro otimala,nije se uspijela otrgnuti.Kas su njih dvojica pobijegli,prišla je Mili i jedva ga podigla.Na kraju ga Božena diže i lagano šepajući odlaze kući...Božena mu nešto govori da ga utješi.

ŠKOLA DVA:

-Mile sav prestrašen dolazi u razred.Sjeda za stol,vadi knjige ponavlja.Ovi ga i dalje zadirkuju.
Toni:Šta je drukeru,plavo ti je oko!Tako ti i triba kad se igraš izdajice.Bit će ti i plavije.
Uči,uči kad si idiot i ne znaš se snaći.
Mile ništa ne odgovara samo se stisne još više.
Profesor ulazi u razred.Svi se ustaju ovaj put.On sjeda i kaže da će imati lektiru,na što će:
Anđelo:Da lektira nismo peti razred da to čitamo.
Profesor ga izvodi i ispituje
P:Ime lektire koju si pročitao.
A:Molim..a na koju mislite?
Ekipa iz razreda govori kako Mile zna sto posto.Mile reci mu jesi čuja,reci mu ili ćemo te razbiti.
MIle(šapće):Božanstvena komedija
Anđelo krivo čuje..
Zatim profesor postavlja sljedeća pitanja:
Tko je napisao knjigu?
Anđelo:(Krivo čuje pa govori) Mudante Aligheri
Prof:Kako?Mudante..a kad skineš mu šta ti ostane?
Anđelo:Tange..
Profesor:Koliko dijelova ima?
Kako se zovu?
Anđelo odgovara teške idiotarije.Profesor neka pitanja postavi Mili koji zna,ali koji i šapće Anđelu pod prijetnjom njegovih ekiparaca.Na koncu Anđelo dobiva 1,a Mile 5 jer je sve znao.
Mile se prvi spremi i odlazi,a u razredu ostaju Anđelo i ekipa.
Anđelo:Znaš šta dobia sam jedan i to mi je šesta od početka godine,a ovi seljačina Mile sve zna.Tribalo bi ga iskoristiti.
Toni:A kako kad smo ga pribili?
Anđelo:Kako pa zvat ćemo ga vanka s nama.Mi njega u život,a on nama duje i trice u školi.A šta nije..Nu aj trkni,zovni ga.
Toni:Mile,Mile legendo nu dođi vamo.
Mile dolazi prestaršen.
Mile:Šta je?
Anđelo:Da te pitam Mile,šta ti radiš u subotu navečer,jel se ide kod vas na selu di vanka.
Mile:Ne iđe.
Antonio:E pa moga bi ti doć s nama malo vanka.
Mile:Pa moga bi,nema problema.Ali,Ali ma nema veze donit ću ja malo vina od čače.

IZLAZAK 1:

Vani več sjede (vjerovatno na nekoj klupici)Anđelo,Toni i Stipe iz razreda i Ema.Piju vino i zezaju se,sprdaju jedni druge.Stipe ispriča neki vic,a Anđelo kaže Emi da će doći jedan lik iz njihova razreda,Mile.Kad Mile dođe upoznaju ga s Emom,ostali ga sjedaju pored sebe.Toni mu ulijeva vina da pije.Mili baš i ne paše to vino,ali da ne ispadne zadnji seljak popije s njima.
Ema u to vrijeme(dok Mile i drugi dečki kao nešto razgovaraju)gnjavi Anđela,kako je ne grli nikada u društvu,kako bi ona malo nježnosti,ali ju Anđelo otkanta i ona iz inata sjeda pored Mile.Daje Mili cigaretu iako Mile ne puši.Stavi drugu u usta da joj on pripali i uči ga kako se puši cigareta,a Mile se sav uguši.
Kada se malo opusti i napije Mile odluči početi pjevati...kada započne s nekom ojkalicom cijela ekipa ga popljuva...i Mile ostade posramljen.
Skuži koliko je sati i kaže da mora na bus.Jedva hoda gega se (uz pjesmu Otvor ženo kapiju man se oče naša),a kući ga dočeka budna majka i otac koji spava uz televiziju.

Mama:Mile moj,koji je tebi?Jes se to napija?Di ti je pamet ludo dite?Oš bit ka i čača pijanac?Jesi ti normalan?Ajde izbaci to iz sebe,ičeš sad rigat kako god znaš.
Mile:Buaaaaaaaaaaaaaaaaaa(povraća).

U AUTOBUSU:

Šofer,Mile i Mile.

Treskaju se sjedeći u autobusu.Mile priča o svom izlasku,a Božena poludi od ljubomore kada joj priča o Emi i na koncu samo izleti iz autobusa.Mile zove Boženu da izađe s njima vani,a ona će izaći samo da bi vidjela ko je ta Ema.
Mile dolazi u školi i viče Anđelu.Anđelu u to vrijeme razgovara na mobitel.

Mile:Anđelo di si prijatelju
Anđelo:E reci Mile
Mile:Ma bi li mi mogli opet ić vanka,bilo mi je odlično onu večer.
Anđelo:Mogli bi zašto,nebi mogli.
Mile:I ona mala Ema baš je slatka,cila je smišna.
Anđelo:A smišna ti je..hm..a čuj..moga bi ti ja riješit nešto sa njom,ali znaš šta bi mi tribalo.Vidija si da sam dobija jedan iz lektire..e pa moga bi mi napisat neku lektiru da ispravim ocijenu.
Mile: Da jednu,i tri ću ti napisat ako treba.
Anđelo:E pa super.Onda lipo vidimo se na istom mistu.
Mile:A ja bi Anđelo u kafić,ne bi nunde na srid ceste.
Anđelo:Dobro je u kafić onda.
Mile:I dovest ću jednu prijateljicu.
Anđelo:Koju prijateljicu?
Mile:Boženu jednu,ne znaš je ti.Dobra je cura..Sa sela,ali prava,iz dobre obitelji.
Anđelo:Aj aj onda,vidimo se!

IZLAZAK U PAJSERA:

Božena i Mile dolaze u kafić Pajser,a u kafiću već sjede Ema i Anđelo i nešto razgovaraju.

Anđelo:Jel ti znaš ko dolazi tu večeras?
Ema:Ko,ali netko ide s nama vani?
Anđelo:Dali se sićaš onog malog Mile iz mog razreda šta je bija onu subotu s nama vani,pa se napija od dva pića?
Ema:A onaj seljo smotani,Mile?A smišan je lik stvarno.
Anđelo:E pa znaš da ti je on bacija oko na tebe!
Ema:Pa kako ti to moš dozvolit Anđelo?Koliko ja znam ti si moj momak i ima da braniš moju čast od takvih šta me se vataju.
Anđelo:Kakva veza...jesmo u vezi,ali nije sad da to nešto ozbiljno da vi ja razbija svakog koga vidim da te se vata.Mislim da je zdravije u našim godinama da probajemo i s drugim curama..hehe..Slatka si ti meni Ema..stvarno jesi,ali nisam ti ja baš tip za vezu...Dobro nam je i ovako..jel da mala moja...
(Malo je po koljenima i uštipne za obraz,a Emi baš nije pravo,malo se i namusi na Anđela,ali neće da mu da gušta da on to vidi).

Zatim Božena i Mile hodaju prema kafiću...Božena se uredila izgleda odlično.

Mile:Nu tebe šta si se namazala,nikad te nisam takvu vidia,dobro ti stoji bome.
Božena:Sviđa ti se ,jeli?
Mile:Nego dašta.Jeli ti drago šta iđemo s Anđelom vani,dobar ti je on momak,je neće da ući,ali nije glup.
Božena:Ne znam ja ništa,ne sviđa se meni da mi idemo vani s njim,a on te nako isklepa na kolodvoru.Da sam ja na tvome mistu ne bi mu se javila,a kamoli šta drugo.A ti iđeš vanka s njime.
Mile:Dobar ti je Anđelo,a Božena na to počne vikati na Milu kako je naivan!
Ulaze oni u kafić i pozdravljaju se
Mile:Božena,ovo ti je Anđelo.
Božena:Znam ja njega dobro.
Anđelo:A od kud to gospođice?
Ema:Znaš ti dobro...cijela ljuta.
Božena:A to si ti,(pogleda Emu,kao da će je ubiti).
Sjedaju oni i naručuju piće kod konobara.
Svi naruče štok kolu,a Božena fis koli i to dec,a na to Anđelo i Ema zavare.

Anđelo:Di si se ti skrivala komad?Di se krećeš?
Božena:Po Piramatovcima,a znaš di je to,na selu gori.
Anđelo:A di po Piramatovcima?
Božena:Pa u klubu najviše i u šetnji.
Anđelo:U kojem klubu,ali plešete balet u Piramatovcima?
Božena:Koji balet.Treniram ti ja karate,iman crni pojas.
Anđelo:Biži mala,tebe se triba pazit.

Kad oni stanu čuju se Mile i Ema.
Mile:Lipo ti stoji majica u predjelu prsnog koša.
Ema.Mile to ti se kaže imaš dobre cice,ne moraš okolišat.

Anđelo:(Uleti kad čuje)ej ej vas dvoje.Nismo tu na duble dateu,nego smo se došli zabavit.Popiti koju.Pun mi je spremnik,idem do zahoda.(Ustane se i ode iza paravana u zahod,daje mot Emi i štipne je.

Ema:i kad si se odlučila na taj muški sport?Jesi razbila več nekoga?
Božena;Ne smimo mi to koristit,samo na natjecanju.

Emi zazvoni telefon i kaže:

Ema:Ajme to mi je mater,idem se javit negdi di se ne čuje muzika,opet će mi srat nešto.I otrči...

Mile;Kako ti se sviđaju,jelda su super?
Božena:Ne znam Mile,ne mogu ja prići nikako priko onoga šta su te pribili.
Mile:Ali Božena šta smeta,krščanski je opraštati,šta nije.
Božena:Ma dobro istina,ali svejedno mi se čini da te iskorištavaju i da ti se izruguju.
Mile:Ja ne mislim tako,zapravo mi se čini da si malo ljubomorna.
Božena:Ja,zašto bi ja bila ljubomorna?Nisi mi ti momak,a neš mi ti njih.
Mile:A di su Anđelo i Ema zapeli,iđem vidit.

Diže se i ulazi u wc i vidi njih dvoje kako se ljube.

Mile:Anđelo prijatelju kako si mi to moga učinit.
Anđelo:Šta je tebi prijo znaš da je Ema moja ženska.
Ema:Ma daj Mile šta si ti mislija da će biti nešto između nas.Ja sam popularna ženska,ne mogu ja dozvolit da me vide s nekim seljakom.

U to je doletila Božena i kaže:

Božena:Vidiš Mile da je onako kako sam ti rekla.
Ema:Šta se ti petljaš nema ovo veze s tobom.
Božena.Šta ima veze s Milom,ima i sa mnom.
Ema:Ma daj ne seri kokoši jedna.I gurne je.

Božena se okrene i opali je.Ema padne,a Anđelo je diže(sve lagano,tako ostanu do kraja)

Božena uhvati Milu za ruku i odu.

Sjedaju zajedno,na neku klupu u parku:

Mile:Kako sam bija glup Božena,kako sam moga misliti da bi neka dobra ženska mogla biti s menom vakvim.
Božena:Ma nisi ti glup Mile,mogla bi svaka biti s tebom.
Mile:A koja to molim te Božena?
Božena:Pa ja-reče mu i poljubi ga...




KRAJ

Creative Commons licenca
Ovo djelo je dano na korištenje pod licencom Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada 2.5 Hrvatska.