BUDI MOJE SVIJETLO!!!

27 veljača 2013

-Daleko si od mene,daleko od sunca i neba,daleko negdje među zvijezdama.Čekam te danima,noćima nespavam zbog tebe,srečo moja.Budi moje svijetlo kad je tama,da vidim tvoju ljepotu usred noći,da si sama,nebudi tako tužna,ljubavi dužna,nebudi tako slaba u riječima svaka tvoja suza,broji svaku bol,.Budi moje svijetlo u tami da me prosvijetliš ,budi moj sjaj,moja sreča,moja utjeha.
2X BUDI MOJE SVIJETLO!
-Neka te odvedu daleko od mene,,daleko od zlih ljudi,neka te povedu anđeli,tamo će ti biti bolje,negdje među oblacima bijelim,među boljim ljudima.
Budi moje svijetlo upali sviječu,daleko,tamo,negdje daleko.
2X TAMO NEGDJE DALEKO
-Gdje sjaji sreča tvoja,gdje snivaš među anđelima i bijelim oblacima,tamo daleko tamo gdje snivaju dobri ljudi.

Posveta: e
thumbup



Creative Commons licenca
Ovo djelo je dano na korištenje pod licencom Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada 2.5 Hrvatska.