Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

;

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

***17 milijuna €
***


HEROJ ULICE-DARIJO SRNA

Hajdukovac od rođenja: ''Zaigrati za Hajduk bilo je ostvarenje mog dječačkog sna''


Srnina najveća motivacija u životu i sportskim uspjesima je njegov najvatreniji navijač-brat Igor rođen s blažim Downovim sindromom.

Image and video hosting by TinyPic
Na pitanje što bi promjenio u životu izjavio je:
''Volio bih da moj brat Igor nije bolestan, ali tako je Bog htio i tako će i biti..''


Image and video hosting by TinyPic
Kapetan je Ukrajinskog kluba:
''Shakhtar mi je dao ime, karijeru..Nikada nisam požalio zbog dolaska! Donjeck će uvijek biti MOJ grad''

Image and video hosting by TinyPic
Igor Štimac oduvijek se brine o Srninoj karijeri i voli ga kao vlastitog sina

Image and video hosting by TinyPic


od 21.11.2008 ( 19:55 ) posjetilo me je;
free counters

Image and video hosting by TinyPic


Web Hrvatska

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OnlineImage and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

____________________

Image and video hosting by TinyPic

Abeceda
VIP blogova:

Bayern_Munchen
Football Croatia
Ivan Rakitić-blog
Kimi - F1
MI-HRVATI
NK Brig Turčinovići
So what...?
''Pletionica Ivković''
Real Madrid 1902
Torcida ZG
Barcelonista
Ultras Sur
I do belive in fairy 's


Image and video hosting by TinyPic
______________________

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Liga 09/10 > 1.dio
Hajduk&Shakhtar:


Image and video hosting by TinyPic

1. kolo:
Osijek-Hajduk 1:1 dead
Shakhtar-Kryvbas 3:0 cool

2. kolo:
Hajduk-Zadar 0:1puknucu
Illychivets-Šahtar 0:2mouthwash

3. kolo:
Slaven-Hajduk 2:1 namcor

Vorskla-Shakhta1:1 eek

4. kolo:
Hajduk-Inter 2:2 zijev
Shakhtar-Metalurh 4:1smijeh

5. kolo:
Rijeka-Hajduk 2:0 headbang
Shakhtar-Zorya 3:1 wink

6. kolo:
Hajduk-Lokomotiva 1:0yes
Arsenal-Shakhtar 2:4 wink


7. kolo:
Varteks - Hajduk 0:3 cerek
Shakhtar - Obolon 27.9.

8. kolo:
Hajduk - Zagreb 2:0 sretan


9. kolo:
Cibalia - Hajduk 27.09.

10. kolo:
Istra - Hajduk

11. kolo:
Hajduk - Šibenik


12. kolo:
Karlovac - Hajduk

13. kolo:
Hajduk - Dinamo

14. kolo:
Međimurje - Hajduk


15. kolo:
Hajduk - Croatia


16. kolo
Hajduk - Osijek


17. kolo
Zadar - Hajduk

.....

Hajduk 8. (-11 bod)
Shakhtar 2. (-3 bod)
* trenutni poredak / zaostatak

Image and video hosting by TinyPic

četvrtak, 27.11.2008.

Slaven-Hajduk;penali koji život krate

sretna sam..šta drugo reći..wink opet sam se premrzla ali i ledeni osmjeh je super!!

ujutro se na radiu moglo čuti kako je tekma visokog rizika..aha,kao i sve slavenove u koprivnici..belj došla sam s tatom na stadion sat vremena ranije,pri ulazu u stadion srela sam Oremuša,iz bliza mi izgleda manji nego što sam mislila rolleyes razgovarao je s nekim curama. vjerujem da je jedna od njih dotična Andreja kojoj je posvetio nedjeljne golove cerek slatkoo!!

Photobucket
kako god okreneš..panduri!!!!headbang

ne,ovaj put nisam bila u '' kavezu'' jer je tata predvidio da će čekanje na izlaz s tribine trajat godinama pa sam se smjestila do kaveza..pogled je bio bolji al sam upijala torcidinu pjesmu s one strane tribine.zubo

Photobucket

prema mojim dojmovima,tekma je bila potpuno ravnopravna,malo su domaćini prijetili,mao splićani..ali ništa konkretno kao što je bilo u nedjelju..jest da sam se smrzla..bilo je oko 2 stupnjeva u kc al se napunio donekle stadion,iako je bilo malo manje hladnije nego u nedjelju i čini mi se da je bilo manje ljudi..eh..kad već utakmica nije bila atraktivna i baš lijepa za oko što se golova tiće,onda su tu palicu preuzele tribine..bio je neki prekid-sudac je nestao u svlačionicu,iskreno,blage nemam zašto..netko se sjetio-mora na wc i izazvao podsmjeh tribine.pa su i igrači malo predahnuli..

Photobucket

Torcida je bila na razini,navijanje sjajno,ali i vatreno je bilo s one strane kaveza..palile se baklje u većem broju nego u nedjelju,i policija je izgubila živce i privela jednog momka..
uzalud..nastavila je bakljada..meni je to baš lijepo za oko..malo je podiglo atmosferu..

neznam jel me više ubila zima ili neizvjesnost kod izvođenja penala..to je sve lutrija..ali bila sam jako sretna kad je onaj slavenaš pogriješio,lijepo je i u koprivnici slaviti hajdukove pobjede,predivan osijećaj..kad je rubilova lopta prešla gol liniju,počela je fešta i pjesma koja će se nastaviti do dugo u noć..

Photobucket



| Komentiraj (5) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>