Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

;

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

***17 milijuna €
***


HEROJ ULICE-DARIJO SRNA

Hajdukovac od rođenja: ''Zaigrati za Hajduk bilo je ostvarenje mog dječačkog sna''


Srnina najveća motivacija u životu i sportskim uspjesima je njegov najvatreniji navijač-brat Igor rođen s blažim Downovim sindromom.

Image and video hosting by TinyPic
Na pitanje što bi promjenio u životu izjavio je:
''Volio bih da moj brat Igor nije bolestan, ali tako je Bog htio i tako će i biti..''


Image and video hosting by TinyPic
Kapetan je Ukrajinskog kluba:
''Shakhtar mi je dao ime, karijeru..Nikada nisam požalio zbog dolaska! Donjeck će uvijek biti MOJ grad''

Image and video hosting by TinyPic
Igor Štimac oduvijek se brine o Srninoj karijeri i voli ga kao vlastitog sina

Image and video hosting by TinyPic


od 21.11.2008 ( 19:55 ) posjetilo me je;
free counters

Image and video hosting by TinyPic


Web Hrvatska

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OnlineImage and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

____________________

Image and video hosting by TinyPic

Abeceda
VIP blogova:

Bayern_Munchen
Football Croatia
Ivan Rakitić-blog
Kimi - F1
MI-HRVATI
NK Brig Turčinovići
So what...?
''Pletionica Ivković''
Real Madrid 1902
Torcida ZG
Barcelonista
Ultras Sur
I do belive in fairy 's


Image and video hosting by TinyPic
______________________

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Liga 09/10 > 1.dio
Hajduk&Shakhtar:


Image and video hosting by TinyPic

1. kolo:
Osijek-Hajduk 1:1 dead
Shakhtar-Kryvbas 3:0 cool

2. kolo:
Hajduk-Zadar 0:1puknucu
Illychivets-Šahtar 0:2mouthwash

3. kolo:
Slaven-Hajduk 2:1 namcor

Vorskla-Shakhta1:1 eek

4. kolo:
Hajduk-Inter 2:2 zijev
Shakhtar-Metalurh 4:1smijeh

5. kolo:
Rijeka-Hajduk 2:0 headbang
Shakhtar-Zorya 3:1 wink

6. kolo:
Hajduk-Lokomotiva 1:0yes
Arsenal-Shakhtar 2:4 wink


7. kolo:
Varteks - Hajduk 0:3 cerek
Shakhtar - Obolon 27.9.

8. kolo:
Hajduk - Zagreb 2:0 sretan


9. kolo:
Cibalia - Hajduk 27.09.

10. kolo:
Istra - Hajduk

11. kolo:
Hajduk - Šibenik


12. kolo:
Karlovac - Hajduk

13. kolo:
Hajduk - Dinamo

14. kolo:
Međimurje - Hajduk


15. kolo:
Hajduk - Croatia


16. kolo
Hajduk - Osijek


17. kolo
Zadar - Hajduk

.....

Hajduk 8. (-11 bod)
Shakhtar 2. (-3 bod)
* trenutni poredak / zaostatak

Image and video hosting by TinyPic

četvrtak, 28.08.2008.

MODRO EUROPSKO PROKLETSTVO??Ma da... VIŠE IRONIJA AMATERIZMA…

Photobucket


Srna je prekjučer sa smješkom na licu pozdravio okupljene novinare u zračnoj luci kad je stigao sa Shakhtarovom ekipom.bio je pun samopouzdanja i jednostavno nije bilo govora o bilo kakvom dinamovom trijumfu..rečeno-učinjeno..

Photobucket

Ja sam malo kasnije krenula put zagreba,no sva sreća da sam stigla i na čevape-haha i na tekmu,ofkors.Rođaka nam je kupio karte već ranije,i ja sam mislila da ću na istok kad ono vidim-zapad! Jer sam kao cvilila kako oću Srnu vidjeti kako je bio slučaj zadnji put nakon tekme s Izraelom.
To je bio moj zadnji posjet Maksimiru..simbolično..za kraj kvalifikacija..Duduov gol i onaj vatromet nikad neću zaboraviti..Da sam znala uzela bi fotić,a ne owako,na blef..a jesam luda....peh..Malechka mi je prije tekme javila da je Mandžukić dobio poziv za repku,ja hepiii..oni zg tramvaji su zaista famozni..mi ih u kc nemamo pa svaki put furanje u njima ostavi na mene neki dojam..njima i nogama,ofkors išlo do stadiona.mislila sam da bude neke veće gužve ali naletjela sam na super mjesta. Nažalost,Theu nisam vidjela..i bilo mi je malo žao zbog toga..Sa sjevera je doslovce grmilo,treslo se DINAMO ZAGREB..ali znate kako ide ona poslovica-tresla se brda,a rodio se miš..LoL..priznajem,mene su malo prešli trnci,..očito neka alergijska reakcija.LoL..jer ja živim za hajduka,,daa,ona mala brončana Zu iz dubrave dobila je dinamov dres,svaka čast curi,a 19 joj je tek..ni ja se nebi žalila da dobijem dinamov dres,odmah bi ga mijenjala za hajdukov orginal,LoL..haha..Srni novi friz baš sjatko stoji.je,došli su i ukrajinci,mala skupina..upila sam svaki detalj utakmice,sjećanja su još svježa pa ću neka od njih podijeliti s vama..nisam ni mobitel čula kad su mi poruke došle..ajme kak sam se stepla dok je morales tresnuo onaj udarac.onaj brandao mi je totalno antipatičan,a onom plavušanu koji je naletio na Super Maria dala bi crveni..bez imalo grižnje savjesti…da,skoro su se istukli,Srna je letio kao pravi kapetan i mirio ih,sjatkiš.E kad je zamjenio Badelja ja sam u čudu gledala,pa taj je dečko sjajan!!Chago je po meni bio extra looser večeri..onak se naivno loptati pred vratima nalikuje na amaterizam.helo,to je liga prvaka!!čekamo poluvrijeme kad ono..vidiš komediju dole..amateri glume frajere i loptaju se..da,da..naloptai su se..koji idioti…Maminjo,šta si to kupio? Škart robu,očito..

Photobucket

Srne mi nije nešto bilo naprijed,hrga ga je pokosio i ja sam skočila,na sreću,sve je bilo ok..inače,ja vam burno pratim utakmice,khm..navijanje me malo ponese..na poluvremenu sam se čula s Marinom i Malechkom,razmjenile smo dojmove.. Gol je bio famozan,kako naivno..Ljudi su u drugom poluvremenu prije kraja išli doma,TIHI PROSVJED?? dinamo je loše igrao,ukrajinci su bili kao vojska,disciplina na razini,točno su znali šta hoće i akcije su im bile na razini..malo me sve to skupa razočaralo..normalno da sam za naše hrvate navijala!! Na kraju tekme jbaš sam krenula dole s tribine prema izlazu i vidim ja Srnu bez dresa,jao,još da mi je bio bliže..skoro sam se razbila na ''stepenicama''..jao,ja bi sve dala za taj dres..Došli smo dole,ipak nisam pričekala Srnu,kaj mi vrjedi ako nemam ni fotića ni ništ..i tako propalo..al je srce bilo na mjestu,haha.ošli smo v jedan kafić i jedna pijana BBB svinja je Srni vikala smrdljivi tovar,ja sam kipila u sebi..

Photobucket

da,frend mi je poslal poruku da me čul da sam vikala za Srnom i Mandžukićem, forza Dinamo,ma da..pa sam mu napisala da je sve bilo jadno i bljedno i da sam ponosna kaj ne navijam za dinamo,zezancija..sva sreća da Hajduk danas nebu izgubil pa nebum čula..ma,sve je to zezencija ;-)

Photobucket
(Mandžo se nije nešto naigrao.)

A s pijanim budalama nije vrjedno imati posla..oko pola jedan tek smo prošli vrbovca,uopće nisam bila umorna,neznam zašto..zaspala sam negdje oko 3…duga je bila ta zagrebačka noć..i tužna..a negdje tamo,iza sedam mora,sedam gora,Bogu iza nogu,u Donjecku su sigurno slavili svoje Rudare..čudno je to kako je Šahtar baš protiv dinama odigrao najbolje utakmice ove sezone..čak me i plaši i pomisao na Ukrajinsku ligu..Ajde,kad se neki klub iz Lige petice napucava s tobom pa te takoreć rastrga,to će se nekako prihvatiti,ali neki tamo iz Ukrajine..eee,to već teže..iako Shakhtar nije neki tamo ali Ukrajina je Ukrajina..nema tu..
Lova,lova..to nama fali..a jbg..nije Shakhtar zadar da se sa 0:2 tek tako lako za 15 min vratiti na 2:3..al ok,nek se s time zamara modri puk,mojim venama ipak teće bijela krv..Mahnula sam Maksimiru..doviđenja do kazastana..



Photobucket

Danas nastupa Hajduk…moji bili..Mali Tičinović kao profesionalac.Strašan je taj malac!Kup Uefa..i u Koprivnici je na repertoaru utakmica ali neću je ni poglednom ispratiti..Sve će mi misli biti u Splitu.I srce,ofkors ;-) navijat ću od srca za Hajduk..poljudska je ljepotica rasprodana..i Srna će biti tamo..Španjolce čeka pakao…tri komada,tri komada,to je naša nada…
Upoznati će danas Španjolci našeg Kalininja..hehe..Kad smo već kod Splita, najsportskijeg grada na svijetu,valjda natipkati da su priredili doček našoj-svojoj legendi Blanki u svom stilu!
Photobucket



| Komentiraj (3) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>