Evo me,uključili su mi kompjuter!
Šta je novo kod mene?Pa,prošla sam s 4.Točnije 3.7.
Užas!Na polugodištu sam uvijek prolazila s 5(a na kraju s 4).
Ali nema veze,ima vremena za ispravljanje.
Uglavnom,glupirala sam se u ovom polugodištu...Samo da ste bili jedan
sat s mojim razredom na hrvatskom.Crkli bite od smijeha.
Nastavnica je glupa k'o ništa.Ni nismo naučili baš NIŠTA.
Samo trčali po školi,radili štrajkove i gađali nastavnicu kredama.

Moram vam i čestitat Božić za sutra
a i Novu godinu jer me opet dugo neće bit.
Pa,
SRETAN BOŽIĆ I NOVA GODINA!!!ŽELIM VAM SVIMA SVE NAJBOLJE!!!

Kako Hepi kid
kaže trebam prestat razmišljat o Allison i Y-u.Ali nemogu.

O meni i Allison:

Bile smo najbolje prijateljice.Sestre.
Bile smo skupa svaki dan u školi,imale smo svoju ekipu,zajedničke prijatelje.
Bile smo skupa i popodne,poslije škole.Skupa pisale zadaće i učile.
Šetale uz more.Pratile mog brata u kojeg si bila zaljubljena(i još si)
i skupa smo plakale jer on nije bio u tebe.
Bile smo skupa u Milanu,Gardalandu,Veneciji,Rimu.Propoutovale smo
pola Italije i Hrvatske zajedno.
Kupale se svako ljeto na istoj plaži.
Ronile,skakale u more.Išle u kino.
Sve smo radile skupa.
Ponekad bi me dugo gledala i onda rekla
''Da sam barem ti.''
''Da sam barem ja ti.''-odgovorila bi ja.
Neznam što se dogodilo da si me zamrzila.
Nikad,baš nikad ti nisam napravila ništa loše.
Jednom smo se posvađale,bezveze.Ništa važno.
I onda sam saznala šta sve radiš protiv mene.
Bila sam šokirana,tužna...Razočarana.
Odjednom svi su me zamrzili.
Naša ekipa.U kojoj su svi uvijek mene više voljeli.
Ali do tad to nisam primječivala.
Bila sam u svemu bolja od tebe.Ali nisam ti to
nabijala na nos.Pomagala sam tebi kad ne bi uspjela.
Svašta si mi radila.Ti i ''tvoja ekipa''.
Ti i sve ostale moje frendice protiv mene...
Ti imaš nove frendice i baš te briga za mene,
a ja tu plačem...
Svaki dan bi dolazila kući plačući.
I nastavila plakati.
Traume...
Polako sam to pobijedila.
Ali još ne razumijem-ZAŠTO?
Šta sam ti napravila?
Znam da nisam ništa loše.
Ali ne želim vjerovati da si to
napravila zato što si takva,zla.
Ne želim...
Ali moram,nema drugog načina.
Mrzim te!Čekam priliku
da ti to kažem.Kad budeš sama.
I očekujem da mi sve priznaš,lažljivice.
Osvetit ću ti se.
Napravit ću ti isto što si i ti meni.
Glava će mi eksplodirati.
Neznam šta da mislim...
Tolika mržnja...
A možda i to nije mržnja...
Još te volim.Ti si mi kao sestra.
ALI KAKO?!?
Šta si mi to napravila?!?
Šta si mi sve napravila...
MRZIM TE!!!
DA,MRZIM TE!!!
I MRZIT ĆU TE DOK NE DOBIJEM OBJAŠNJENJE I ISPRIKU!!!
A to se nikad neće dogoditi...

Evo,ljudi...zbrka u mojoj glavi.
Božić je,a u meni mržnja i želja za osvetom...
Da bar mogu oprostiti...Ali tako nešto-nikad...
Kakvi ljudi postoje...i to baš u mojoj blizini...


24.12.2006. | 16:45 | 3 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


O blogu i meni:

Zovem se Lana.Neuredna,jaaako razmažena,neodgovorna,
dobrawink,tvrdoglava,djetinjasta
i kako susjedi kažu-lajava(a ja kažem da mi svašta izleti).
Ja sam luđakinja.Ponekad.Najčešće.Pitajte moje prijatelje.
Ne,bolje nemojte,oni nesmiju saznati za ovaj blog. ...
Imam psa Rubya,brata Benjamina,mamu i tatu.Mislim,s njima živim.

Slušam:
Simple Plan,Green Day,Daddy Yankee,
Billy Talent,Sean Paul,Rihanna,Nirvana,
Beyonce,Placebo,RHCP,Eminem,Fergie,
Black Eyed Peas,Nelly Furtado,Blink182,
Pussycat Dolls,Snoop Dogg,Good Charlotte,
Avril Lavigne,P. Diddy,Pink,Kelly Clarkson
Akon,Gwen Stefani,Evanescence,
Bon Jovi,Fall Out Boy,Babyshambles...

Volim:-prijatelje/ice
-žvakače,snickerse,gumene bombone
-lizaljke
-Nike
-obitelj
-svog psa Rubya...i životinje,općenito
-odjeću i parfeme..ajoj..geni...
-nogomet,jahanje...sport
-internet,neke igrice
-Shevchenka,Milan,Chelsea
-more,ljeto
-smijati se i pričati gluposti
-svoje luđačke akcije koje nikad ne uspiju
(npr. ''Očemo opet finale SP-a''-ja i Dida,
''Kilaj sve Đapanize(japance)jer su kilali Dannya u Pearl Harboru''-ja i Chelsea
-igračke

Ne volim(mrzim):
-Paris Hilton
-susjede
-Allison-moja nekad najfrendica
-umišljene i lažljive ljude
-Tokio Hotel i US5
-školu
-kišu i hladnoću kad želim ići van


''I’ll wait my turn
To tear inside you
Watch you burn
And I’ll wait my turn
To terrorize you
Watch you burn
And I’ll wait my turn
I’ll wait my turn''

''And I’ll wait my turn
To tear inside you
Watch you burn
I’ll wait my turn
I’ll wait my turn

A broken promise
You were not honest
I’ll bide my time
I’ll wait my turn''
Placebo(ft. Michael Stipe)-Broken promise


''One last thing before I shuffle off the planet
I will be the one to make you crawl
so I came down to wish you an unhappy birthday
someone call the ambulance there’s gonna be an accident ''


''One more thing before we start the final face off
I will be the one to watch you fall
so I came down to crash and burn your beggars banquet
someone call the ambulance there’s gonna be an accident''

''I’m coming up on infra-red,
there is no running that can hide you
cause I can see in the dark
I’m coming up on infra-red,
forget your running, I will find you
(I will find you!)''
Placebo-Infra red


Linkovi

Lidya
Zara
Jennifer
Image Hosted by ImageShack.us
SHEVCHENKO
TORRES