Dok tražimo djetelinu s četri lista propustimo djetelinu s tri lista koja donosi sreću...


Ne!!!Nema više Mallene!!!no
I šta ću ja sad?!?
Znam.Bit ću sretna!!!
................................................................................................................................
Sretna sam!!!Veri hepi!!!HAHA!!!Sve je super.Y je pročitao poruku-nikom je nije pokazao i izbrisao ju je!!!I pomirili smo se!!!smijeh
Jučer smo bili ja,Dida i on vani.Dida je išla doma pa smo bili sami...Šetali se...
I tako prolazimo mi po mraku kroz šumu i
kažem ja:''E,ajde idemo mi ča...Ja se bojim!!!Šta ako nas neko napadne!?!''
''Gledaj,tamo iza drveta je netko,silovat će te!!!''-zeza mene Y.
''Neće.Ti ćeš me spasit.''-ja.
''Si sigurna?Da ja riskiram svoj dragocijeni život zbog tebe?''
''Ne...Nećeš me spasit,znam.''
''Varaš se,curo.''-kaže Y i zagrli me.
I tako smo šetali zagrljeni...cerekuPS.Izgleda da ću se ja zaljubit u njega...
K'o da nije dovoljno što se Chelsea zaljubila u njega...no
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Bila sam sad na puno blogova..čitala postove...Postove koje sam ja skratila i stavila u naslov...Bravo ja!!!Slažem se s tim postovima.Ja sam našla djetelinu...
Ok,nisam ništa našla osim sebe.A ja sam svoja SRETNA djetlina s tri lista!!!!!!!!!!

Pozdravljam sve(a k'o bi ti svi bili?)!!!



12.11.2006. | 10:17 | 5 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


O blogu i meni:

Zovem se Lana.Neuredna,jaaako razmažena,neodgovorna,
dobrawink,tvrdoglava,djetinjasta
i kako susjedi kažu-lajava(a ja kažem da mi svašta izleti).
Ja sam luđakinja.Ponekad.Najčešće.Pitajte moje prijatelje.
Ne,bolje nemojte,oni nesmiju saznati za ovaj blog. ...
Imam psa Rubya,brata Benjamina,mamu i tatu.Mislim,s njima živim.

Slušam:
Simple Plan,Green Day,Daddy Yankee,
Billy Talent,Sean Paul,Rihanna,Nirvana,
Beyonce,Placebo,RHCP,Eminem,Fergie,
Black Eyed Peas,Nelly Furtado,Blink182,
Pussycat Dolls,Snoop Dogg,Good Charlotte,
Avril Lavigne,P. Diddy,Pink,Kelly Clarkson
Akon,Gwen Stefani,Evanescence,
Bon Jovi,Fall Out Boy,Babyshambles...

Volim:-prijatelje/ice
-žvakače,snickerse,gumene bombone
-lizaljke
-Nike
-obitelj
-svog psa Rubya...i životinje,općenito
-odjeću i parfeme..ajoj..geni...
-nogomet,jahanje...sport
-internet,neke igrice
-Shevchenka,Milan,Chelsea
-more,ljeto
-smijati se i pričati gluposti
-svoje luđačke akcije koje nikad ne uspiju
(npr. ''Očemo opet finale SP-a''-ja i Dida,
''Kilaj sve Đapanize(japance)jer su kilali Dannya u Pearl Harboru''-ja i Chelsea
-igračke

Ne volim(mrzim):
-Paris Hilton
-susjede
-Allison-moja nekad najfrendica
-umišljene i lažljive ljude
-Tokio Hotel i US5
-školu
-kišu i hladnoću kad želim ići van


''I’ll wait my turn
To tear inside you
Watch you burn
And I’ll wait my turn
To terrorize you
Watch you burn
And I’ll wait my turn
I’ll wait my turn''

''And I’ll wait my turn
To tear inside you
Watch you burn
I’ll wait my turn
I’ll wait my turn

A broken promise
You were not honest
I’ll bide my time
I’ll wait my turn''
Placebo(ft. Michael Stipe)-Broken promise


''One last thing before I shuffle off the planet
I will be the one to make you crawl
so I came down to wish you an unhappy birthday
someone call the ambulance there’s gonna be an accident ''


''One more thing before we start the final face off
I will be the one to watch you fall
so I came down to crash and burn your beggars banquet
someone call the ambulance there’s gonna be an accident''

''I’m coming up on infra-red,
there is no running that can hide you
cause I can see in the dark
I’m coming up on infra-red,
forget your running, I will find you
(I will find you!)''
Placebo-Infra red


Linkovi

Lidya
Zara
Jennifer
Image Hosted by ImageShack.us
SHEVCHENKO
TORRES