NUMB

I've become so numb I can't feel you there
Become so tired so much more aware
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you


Meni jedna od najdražih pjesama. Znate onaj osjećaj kada pronađete pjesmu koja vam i po riječima i po glazbi sasvim odgovara? E, tako je meni s ovom. Samo... čini mi se da su ljudi oko mene pobrkali pojmove NUMB i frigidnost... ili sam ih ja pobrkala...?eek

Image Hosted by ImageShack.us


Ne znam... ono što me trenutno muči je sve veći broj ljudi koji su mi rekli da sam frigidna, neki čak i emocionalno zakinuta. Divno, zar ne? rolleyesNe bi to bilo ni tako strašno da mi nije stalo do mišljenja tih istih osoba.
Iskreno, svaki put kad to čujem, reagiram baš onako kako oni predviđaju-nikako. Kao da ih ne čujem. A iznutra boli k'o vrag. Nekad doslovce osjetim fizičku bol pri samoj pomisli na to. Otkad znam za sebe-bila sam hipersenzibilna. cryAli sam s vremenom naučila ne pokazivati to. Moja odluka na koju imam pravo. Ali me riječ frigidna toliko prokleto boli. Pa ja osjećam. Samo sam zaboravila kako pokazati da osjećam. Mislim, nikad nisam mogla razgovarati o tome. Ni sada ne mogu.

Uh, nadam se da će me ova apatija napustiti uskoro... lud

Pozdrav svima,
Jess.

24.04.2008. u 21:04
° 2 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

So the Saga continues... Stari blog mi je netragom (?!) nestao... pa eto...

O meni

18 godina (za koji dan), niska 163cm, još uvijek bez svog princa (a u obzir i dolazi neki dobar vampirzubo), volim knjige, glazbu, ljude ( i dobre i loše ), volim ples i svoje anđele (Emmu, C.J., MAX), svog NAJBOLJEG prijatelja na svIEtu;Čupu, Star Wars, tamnocrvene ruže, ljubičastu boju, TWILIGHT (i sve one drage vampire)
Ne volim zajedljive ljude, pauke, peršin i ružmarin (prvo mi ima odvratan okus, a drugo smrdi), damn fiziku, posebno ne volim ljude koji nemaju vlastiti život i onda se bave isključivo tuđim životima,...

Moje najdraže knjige:
1. Oscar Wilde: The Picture of Dorian Gray
=.Stephenie Meyer: Twilight
2. Ne znam još, pamtim samo najbolje :)