Eo mene s novim postom. U novoj godini. Ohrabrena, poprilično. Odlučila sam da neću više dopuštati da me određene stvari/ljudi povrijede. Ne želim nikome dopustiti da me iznervira do suza. A primijetila sam da ljude to zabavlja. Mislim, nisam ja neki psihopat ili nestabilna osoba. Rekla bih iskompleksirana. Poprilično. Ali dobro. Sad sam bolje. Osamnaesti je siječnja. Još nijednu suzu nisam pustila. A bilo je teško. Baš sam se u srijedu osjećala poprilično loše-zbog plesa, zbog proklete kemije; pitao me je pola lekcije!! Pola!! A ja se glupaca nisam mogla sjetiti ništa o aluminiju. Idiot. Al dobro. Komad. Nisam plakala. Onda sam se u srijedu k'o pas umorila na plesu, shvatila da ima pokreta koje ne mogu napraviti savršeno (nisam perfekcionist, ali volim ples) i opet se rastužila. Ne, ja nisam EMO. Samo sam, eto, malčice osjetljiva. Ali nisam ni onda plakala. Danas sam nervozna-sutra je nastup. Rekla sam svojim najbližima da ću, ako se osramotim, sutra poslije nastupa spakirati svoje stvari i otići živjeti na istok Ukrajine pod nekim lažnim imenom (nekim jadnim). Nadam se da će sve dobro proći jer nisam baš vješta u pakiranju :)

Love, Jess

18.01.2008. u 23:38
° 3 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

So the Saga continues... Stari blog mi je netragom (?!) nestao... pa eto...

O meni

18 godina (za koji dan), niska 163cm, još uvijek bez svog princa (a u obzir i dolazi neki dobar vampirzubo), volim knjige, glazbu, ljude ( i dobre i loše ), volim ples i svoje anđele (Emmu, C.J., MAX), svog NAJBOLJEG prijatelja na svIEtu;Čupu, Star Wars, tamnocrvene ruže, ljubičastu boju, TWILIGHT (i sve one drage vampire)
Ne volim zajedljive ljude, pauke, peršin i ružmarin (prvo mi ima odvratan okus, a drugo smrdi), damn fiziku, posebno ne volim ljude koji nemaju vlastiti život i onda se bave isključivo tuđim životima,...

Moje najdraže knjige:
1. Oscar Wilde: The Picture of Dorian Gray
=.Stephenie Meyer: Twilight
2. Ne znam još, pamtim samo najbolje :)