Volimo se, volimo! (U imperativu!)

Nakon jutarnjeg ispijanja kave u omiljenom mi kafiću koji podsjeća na kafić Uzdravlje, ako ni po čemu, onda barem po raznolikosti gostiju, idem u školu. Gimnaziju, ne? U kojoj ne dajem sve od sebe. Zapravo, gotovo ništa, ne uzbuđuje me baš gradivo, ljudi su mi mnogo zanimljiviji. I moje črčkarije… i moja najveća strast-pisanje.
Nego, idem ja tako prema svojoj gimbi; kad ono ispred mene horda osmašica. Pa dobro. Ne, nije dobro! Neonacisti! Sve djeve imaju plavu kosu, plave oči i nose one in boje-maslinasto zelenu i smeđu. Ok, i ja nosim te boje, ali u kombinaciji s njihovim izgledom baš izgledaju k'o nacisti. E, sad, da se sasvim normalne djevojke (plavokose, plavooke i maslinastozeleno obučene s mentalnim sklopom primjerenim za njihovu dob) ne bi uvrijedile-nemam ja ništa protiv vas. Dokle god ste zdravorazumski orijentirane. No, da se vratim na ove, glavne akterice kojima odlučih posvetiti ovaj post-kladim se, da ih netko stavi pod ono plavo svjetlo da bi im sa čela vrištao otkriveni kukasti križ. Vidim ja, jedno nevino djevojče u crnom, Martama, crnih noktiju i malo drukčije boje kose prolazi pored njih. Pa se sve nećka: hoće-neće. Prošla je. I vidjele su je. (Ok, ovo je bio logični slijed događaja-ako netko prođe pored tebe – u 99% slučajeva ćeš vidjeti tog nekog. Osim ako nije neka velika oluja ili si ti u sedmom nebu; možda bi čak i onda vidio… ali su ju one VIDJELE.)
Jadna ona-odmah paljbu na nju otvoriše. Kao, mala ide 7. razred pa ju odmah i osmašice (klika, ne?) zovu malom… nosi majicu s logom LP-a (tim više sam suosjećala s njom). I sama slučam LP i ide mi na regenerativni organ (zadužen za oslobađanje tijela od alkohola i štetnih stvari {a nije bubreg}) to da djevojke bez pola mozga dovikuju MENI da sam Sotonjara – jer imam CRNU MAJICU na kojoj je otisnut Chester kako liže lizalicu. Real Scary… E, a onda samoprozvani metalci koji misle da su nešto ako znaju 2 pjesme od Metallice i 2 od Cradle of Filth kažu da sam … joj.. kako ono bje… fejker… E, jebiga onda! Mislim, ne kažem ja niš' protiv onih koji znaju 3 ili više pjesama od Metallice (hehe, 3 - ne dvije :D), ali ako znaš samo 'Nothing Else Matters' (koju, btw, zna i moj bratić od 4 godine), meni nemoj srat'!
Da se vratim na situaciju pred milom mi gimnazijom; ''djeve bajne'' joj dobacuju meni već dobro poznate spike-da je frikuša (iako ja tu ne vidim ništa loše - tak' od milja zovem sestru i najfrenda-frik), kretenuša, retard, EMO (matere mi, mrzim taj izraz-WTF bi kao to trebalo značit'-biti senzibilan je nešto loše-a kladim se da su emo oni koji druge tako prozivaju… mislim, brate, ne smiješ se sad više ni namrštit da ti netko ne kaže da si frikin emo). Mi mladi sami sebe uništavamo. Tko će nama pomoći ako ne mi sebi sami?! Pobogu ljudi, probudite se- u pitanju je glazba! Koja možda i čini veliku većinu naše borbe kroz život… but c'mon! Zar je bitno to što ja volim LP, ti Fort Minor, a onaj tamo Moonsorrow (da, znam Čupo, voliš me rofl)?! Ok, techno isto… mislim, bilo koja vrsta glazbe! Onaj turbofolk… ne ubrajam…još me nitko nje uvjerio da je to neš' kvalitetno. (Možda jednom, sumnjam.) TO je, društvo moje, srž pojma «EMO» : pičiš u tri pizde mater'ne krokodilske suze za bezveze… I ''suzama lepiš tapete' ili, eto, opjevavaš svoj ''Brushalter'' k'o moja imenjakinja. (Da ne bi bilo zabune- na Googleu sam tražila koju pjesmu kako bih znala o čemu pišem kad je riječ o Turbofolku; uopće se nisam iznenadila vidjevši naslove pjesama koji su samo potvrdili moje stajalište).
E, sad… ovo će zvučat' FUL hipijevski al' dobro: MAKE LOVE, NOT WAR! Neću ja nikome govoriti kako da se oblači i što da sluša… mislim (djelomične) demokracije je još bilo i u Starih Grka… I smatram da su odstupanja od uniformiranosti poželjne osobine (ukoliko su moralno prihvatljive) : pozdrav djevojci s crnim noktima i majicom LP-a kojoj ne znam ime!

Heh, znam da sam mogla stati u njezinu obranu, ali dan mi je bio u takvoj banani… Kak' bi neki rekli (oni koji me mrze više nego ja Busha) bila sam EMO. Ja bih rekla PSEUDOEMO, al' ok. Tko mene pita.
Love, Jess.
P.S: Ne želim raspravu o tome koja je glazba bolja od koj; ako želite-slobodno napišite koju glazbu preferirate, ali onog trenutka kada pročitam blaćenje neke druge-brišem. Ako se netko od turbofolkera osjeća povrijeđenim… nek' mi napiše zašto… a ja ću mu se posvetit' u sljedećem postu. Možda. Ako bude uvjerljiv. Toliko zasad.

P.S. 2. Hi to MFDG

12.11.2007. u 20:54
° 8 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

So the Saga continues... Stari blog mi je netragom (?!) nestao... pa eto...

O meni

18 godina (za koji dan), niska 163cm, još uvijek bez svog princa (a u obzir i dolazi neki dobar vampirzubo), volim knjige, glazbu, ljude ( i dobre i loše ), volim ples i svoje anđele (Emmu, C.J., MAX), svog NAJBOLJEG prijatelja na svIEtu;Čupu, Star Wars, tamnocrvene ruže, ljubičastu boju, TWILIGHT (i sve one drage vampire)
Ne volim zajedljive ljude, pauke, peršin i ružmarin (prvo mi ima odvratan okus, a drugo smrdi), damn fiziku, posebno ne volim ljude koji nemaju vlastiti život i onda se bave isključivo tuđim životima,...

Moje najdraže knjige:
1. Oscar Wilde: The Picture of Dorian Gray
=.Stephenie Meyer: Twilight
2. Ne znam još, pamtim samo najbolje :)