Love Today

Mislim da mi je spoznaja da starog bloga kojeg više nemam (a oko kojeg sam se ja trudilai trudila oko godinu dana) više nema... donijela još jednu, važniju spoznaju. A ista bi bila: da sam izišla iz onog polutrajnog morbidnog raspoloženja kojim sam plašila svoje poznanike koji su navikli na uvijek-nasmijanu-Jess. No, u svoju obranu-nije mi bilo do pretvaranja. Zato baš sada mogu reći da se niti ne trebam pretvarati. Nemam razloga. Možda se ponovno zaljubljujem (nakon stvarno dugo vremena), vraćam se na svoje mjesto u školi ( a pritom mislim na ocjene ). Preda mnom su opet izazovi, ali sada na mene djeluju... nekako.. tjeraju me da se uhvatim u koštac s njima. Prije sam samo odustajala.

Nedostajala sam si. (Ali eto {Da, znam da rečenice ne trebaju počinjati veznikom, ali nisam mogla odoljeti.}, vratih se iz bezdana koji i nije bio baš neki bezdan. Možda neki mračni bunar. Nikako bezdan. I žao mi je onih koji su još u bunaru... i on se povećava... sve dok ne postane bezdan. cryAli ja sam imala anđele koji su osvijetlili put. Oni znaju tko su. I hvala im.) I sad mi baš drago da sam tu!

P.S. Now everybody's gonna love today...

Love, Jessmah

12.09.2007. u 16:51
° 6 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

So the Saga continues... Stari blog mi je netragom (?!) nestao... pa eto...

O meni

18 godina (za koji dan), niska 163cm, još uvijek bez svog princa (a u obzir i dolazi neki dobar vampirzubo), volim knjige, glazbu, ljude ( i dobre i loše ), volim ples i svoje anđele (Emmu, C.J., MAX), svog NAJBOLJEG prijatelja na svIEtu;Čupu, Star Wars, tamnocrvene ruže, ljubičastu boju, TWILIGHT (i sve one drage vampire)
Ne volim zajedljive ljude, pauke, peršin i ružmarin (prvo mi ima odvratan okus, a drugo smrdi), damn fiziku, posebno ne volim ljude koji nemaju vlastiti život i onda se bave isključivo tuđim životima,...

Moje najdraže knjige:
1. Oscar Wilde: The Picture of Dorian Gray
=.Stephenie Meyer: Twilight
2. Ne znam još, pamtim samo najbolje :)