...MOLITVA ZA PRIJATELJA... - omnia vincit amor.. - Blog.hr
19.09.2008.
...MOLITVA ZA PRIJATELJA...
Bože moj, prijatelju najbolji!
Htio bih danas od tebe
izmoliti prijatelja
kome se uvijek mogu povjeriti,
prijatelja koji me uvijek razumije,
prijatelja koji mi želi ono najbolje;
za prijatelja bih te molio
koji zna pomoći da ispravim pogreške,
takvog prijatelja
koji je oslonac u životu,
prijatelja tako dragog
koji nikada neće pretraživati moje sjene;
prijatelja
koji s drugima o meni samo dobro govori,
prijatelja
koji s tobom prijateljuje
i koji svaki dan prepun tebe
dolazi da obogati mene.
Prijatelja koji je sretan
kada mu pružim i najmanji dar;
prijatelja
kraj kojega se mogu smijati prepunim srcem,
prijatelja
kraj kojega imam osjećaj da živim vječno.
dr. Tomislav Ivančić


....+..prijatelje stvara sreća
..a nesreća provjerava..


Image Hosted by ImageShack.us



10:40 - Komentiraj ( 18 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA
..moji osjećaji..
..misli..
Toliko vas je bilo na mom blogu od 30.6.2008....:)
free hit counter

hit counter



..DA TO SAM JA..
..MIRJANA..iz bošnjaka..
imam 16 godina..i drugi sam
razred opće gimnazije..
..pusa svima...:)))
Image Hosted by ImageShack.us

..NEKE PJESMICE..
Sanjam, sanjam osmjeh tvoj već dugo ja
Želja na krilima zlatnog goluba nošena
Jutra, jutra vlažnih ulica vode me
Do tebe, do tvojih zjenica
I dalje
Bože, kako teška godina
Ti znaš tko je ludak na kiši
Ispod tvoga prozora
Ti znaš tko je kad telefon zvoni
I tko na tvoje molim vezu prekida
Ti znaš čija si velika bol
I tko zbog tebe pravi gluposti
I drugi će tvoju ruku da čuva
I drugi će tebe voljeti
Al' kao ja nitko nikada
Ti znaš, ti znaš
Čekam, čekam, a razmišljam mojim sudom
Ja i ti, mi smo vezani zauvijek istim snom
Putevi na kojima nema stanica vuku me
Do tebe do tvojih zjenica
I dalje, i dalje
Bože kako teška godina
Image Hosted by ImageShack.us

Ljubavne stvari-e to su one stvari koje covjeka cine najsretnijom osobom,onom koja izgara od srece,ali i one koje covjeka cine depresivnim,nemocnim,jadnim,ocajnim...sve su to ljubavne stvari.
Ljubav nema granica,ljubav se nemoze mjeriti,nemozemo je birat,nemoze se najaviti,nemoze se opisati,ljubav nema pravi trenutak jer kad je ljubav posebna i cvrsta svaki trenutak je pravi.ljubav je ta zbog koje placemo bez prestanka,zbog koje se smijemo onako bez razloga,a ljubav je ona zbog koje zivot gubimo,jer kad je srce polomljeno to je najgore sto i jedan covjek moze osjecati,nijedna fizicka bol se nemoze mjeriti sa slomljenim srcem...
Jer najgora bol je zivot bez TE osobe...a ta osoba moze biti prijatelj, ili osoba koju volimo onako bas volimo ne kao prijatelja,nego stvarno zaista volimo.
A ljubav je taj cudotvoran lijek koji nas moze osnaziti,ali nas moze i unistiti na najgori moguci nacin,moze nas unistiti do kraja...al ljubav ne pita,ona tjera svoje bez obzira na posljedice...
Zivot je jedan ali vrjedan..zato uzivaj te u svakom trenutku kojeg imate sa "VOLJENOM"osobom..
Image Hosted by ImageShack.us

Gledam te dok hodaš, djevojčica si noći,
S usnama od svile bedrima od zlata,
Momačka je pjesma pod prozorom tvojim,
Kome ćeš večeras odškrinuti vrata.
Aja odškrinuti vrata…
Kad se sjetim boja i mirisa ljeta,
Moje vrele sobe u julsko predvečer,
Boli me i guši osamdeset šesta,
Da mi je sad znati kuda odoše…
Aja dani odoše…
Uzmi me kad hoćeš ti,
Barem mene možeš uvijek imati,
Hajde dođi da se srce napije
Reci šta će meni život bez tebe
Uzmi me kad hoćeš ti,
Barem mene možeš uvijek imati,
Hajde dođi da se srce napije
Reci šta će meni život bez tebe
Aja život bez tebe…
Ajaja život bez tebe…
Kad se sjetim boja i mirisa ljeta,
Moje vrele sobe u julsko predvečer,
Boli me i guši osamdeset šesta,
Da mi je sad znati kuda odoše…
Aja dani odoše…
Uzmi me kad hoćeš ti,
Barem mene možeš uvijek imati,
Hajde dođi da se srce napije
Reci šta će meni život bez tebe
Uzmi me kad hoćeš ti,
Barem mene možeš uvijek imati,
Hajde dođi da se srce napije
Reci šta će meni život bez tebe
Uzmi me kad hoćeš ti,
Barem mene možeš uvijek imati,
Hajde dođi da se srce napije
Reci šta će meni život bez tebe


ZAKON MLADIH

1.poljubac u ruku-prijateljstvo
2.poljubac u obraz-postovanje
3.poljubac u celo-ceznja
4.poljubac u rame-pohlepa
5.poljubac u vrat-strast
6.poljubac u usta-ljubav
7.tuce li djevojka mladica-ima je pravo poljubiti
8.ugasi li djevojka mladicu sibicu-zeli biti voljena
9.baci li djevojka mladicu nesto-kazna od 10 poljubca
10.prije ljubljenja-zabranjeno pusenje
11.ako se sjedi-devojka sjedi na koljenu mladica
12.ako se lezi-djevojcina glava lezi u ruci mladica
13.tapsanje na rastanku-sanjaj me
14.poljubac zatvorenih ociju-iskrena ljubav
15.stisak ruke-zelim biti sam s tobom
16.stati na nogu-izjava ljubavi
17.ceprkati po kosi-ne mogu bez tebe
18.nakasljucati se-volim te
19.staviti kaziprst na usta-zagrli me
20.staviti palac na usta-poljubi me
21.igrati se prstenom-sanjala sam te
22.gledati u oci-volim te,volim te
23.saka kao odgovor-da
24.celo kao odgovor-ne
25.pucketati prstima-danas dobro izgledas
26.uzme li devojka nesto mladicu-na raspolaganju
27.grickati usne-ljubomora
28.stipanje-zelim ti nesto reci
29.smrcanje-sastanak u isto vreme
30.stati na prste-volim samo tebe
31.tuce li mladic djevojku-zeli da bude s njom
32.plaziti jezikom-poljubi me odmah
33.poljubac od 60 poljubcica-nije dozvoljen
34.lagani poljubac-prijateljstvo
35.prije ljubljenja-gledaj u oci
36.ne smije se iskoricavati-ljubav djevojke
37.djevojku ne pitaj za poljubac-odmah postupaj
38.milovanje tijela djevojke-samo uz dozvolu
39.mladic ima pravo poljubiti-djevojku od 13 godina
40.poljubac jezikom-dozvoljen
41.gleda li mladic djevojku vise od 3 minute-ljubomora
42.pokloni li djevojka mladicu zakon mladih-ljubav
43.pokloni li mladic djevojci zakon mladih-ljubav
44.ko posjeduje zakon mladih-daje ga drugima





credits
duckdz. - x x x