16.09.2007., nedjeljaHOHOHO! =)

Evo da se i ja javin na koji sekund.. Nisan dugo pisala,a i nije bas da iman vrimena.. Ili san u Zd ,a kad dodjen doma prican sa ljudima na msn-u ili citam knjigu spavam,odmaram se.. i tako! :)
Iden u 1.e i razred mi je preeeeeeeeeeedobar! ;)
Bas su ljudici mocni.. Imamo tri decka ako ko misli pitati! :P
A sad bi ka tribala uciti povijest :(
SMJJJJCCCCCCCCCCCCCCCCCC :(((((((((
Neda se to meni!! Ali mogu ja to!! Go Dana,go! :p
Pozdravljam sve ljudice iz razreda i Vanjicu i sve ljude koje voljam! :p
pusa ljudi!
E da treniram tkd i preeeeedobro mi je!! ajte pa pa!! mahkiss


| 15:06 | Komentari (18) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn