28.06.2007., četvrtakDOSTA jE BiLO TOGA DA jA BUDEM GLAVNA BUDALA!

Inace post se odnosi na moje nedavno "brisanje" bloga...
I odlucila sam da se vise necu muciti.. A zasto bi? Cime je on to zasluzio?
Ama bas nicim!! Odlucila sam da cu odsada pa nadalje radit sta ja hocu,a ne biti neciji rob i marioneta!
Nikad nisam bila takva jer to nisam ja... Ja sam tvrdoglavi filozof koji kad nesto zatrubi da je tako onda je tako i zasto bi se sad minjala zbog nekog kojemu nije stalo do mene ni 0.02 promila!!
Ko budala se trudin udovoljiti ,ali neide,a bogati nije ni on nezamjenjiv!
Volin ga ,ali to neminja stvar da se on ponasa totalno profesionalno kretenski i ko najgora budaletina!
Fali mi i ne prodje dan da ja jednom ne pomislim na njega.. Ali najgore od svega je sto ja dosta vremena utrosim misleci na njega.. Pa si postavljam pitanje: Na koga to Dana? Na budalu kojoj kako pukne se ponasa prima tebi,a ti sebi kidas zivce...
E pa nemoze! Nitko njih nije vrijedan pa ni on!
I radi njega sam toliko puta plakala kao sto nikad nisam i bas zbog toga nije to zasluzija!
Zelim ga.. Ali ne ovo cudoviste u koje se transformirao,zelim STAROG njega! Onaj koji je bija dobar prima meni u kojeg sam se zaljubila.. No vjerovatno je to samo prividna varka..Obicna maska koji svi imamo.. Neki bolju,a neki losiju..
Njegova je vjerovatno bila jako dobra...Ja moram lagat da lazem, e ono!
Govorim istinu,a on mi neviruje i ja budala potvrdin samo da nastavimo pricat..
E pa dosta mi je toga!
Priznajen da san zbog njega apsolutno izgubila svoje ja,ali ga odlucih vratiti..Prema njemu nikad nisan bila djubre,mozda daaaavno kada mi nije bilo stalo...Ali vratio je on meni to i to trostruko!!!
Ponekad nezelim vise cuti za njega,a posli mi bude zao.. Jer jednostavno nemogu bit takva prima njemu i zbog toga se mrzim.. Ljudi koji ga neznaju i pricaju malo s njim kazu koji je to kreten (ono kad se ide priko mene,kad meni sere i kad se svadjamo,a to je uglavnom radi nekog decka za kojeg mene moze bolit djon,a i nemora...ali opet to je problem!)
A ja budala ga tada branim.. E pa ko se ne promini neka nadje drugu marionetu ,ja sam zasicena tog posla za vijeke vjekova!!!

×Dead Or Arrival×


| 16:52 | Komentari (18) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn