23.06.2007., subotaKRAj,GOTOVO jE! :)

Evo ga.. Dugo iscekivani kraj ove skolske godine napokon je dosao! :) Svi smo naravno jAAAAKO sretni :) Ja imam prosjek 4.785.....etc...
Imam tri cetvorke i to iz biologije,fizike i matematike :)
Dakle ove godine imam 29 bodova za upis... WEEEE :) Bas sam happy ;)
u cetvrtak je dodjela svjedozbi a 2.i 3. upisi.. i CAN'T WAiT!!
Odlucila sam.. Oduvijek sam htjela ici u jezicnu gimn pa cu i ici!!
Kao sto vidite opet novi dizajn,ali ovi maiandrini dizajnovi su mi prva liga,cura ih predobro radi!
Sad idem ca jer me boli ruka od tipkanja ,imam neku s*ebanu staru tipkovnicu pa space triba lupati po njemu da bi se stisnija,brat je novu tipkovnicu pokvarija pa cu dobit jednu jaaako lipu :))
Do sljedeceg posta pa pa ;)

Update:
Imate novi kviz sa strane,malo san prominila pitanja ;) Evo i tu link: LiNK! KLiK,KLiK :)

×Dead Or Arrival×


| 23:30 | Komentari (3) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn