17.06.2007., nedjeljaSRETNO NAM VECERAS!

Evo javljam se prije posljednje kosarkaske utakmice Zadar:Cibona.. Nadajmo se da necemo imat peh kao u Zd.. Ma ja vjerujem u nas.. Ovaj put cemo dobiti!!! ;) (posli utakmice update)

UPDATE:

Izgubili smo.. I to je bilo stvaaarno uzasno za gledati! Mislim utakmica je teeeeski peh!! Covjece pa sturili su nas :( Ah..
Neman komentara..

Inace pogledala san i koncert od Thompsona.. Pa nije bija los,ali ono bitnije ViDiLA SAN ERSLANA NA TV-U!! :D LOOL!
Dobro svi mi znamo da je to covjek u kojeg je on zaljubljen ,jer u njegovom zivotu postoji samo: skola,sport i naravno THOMPSON!! :) Svi koji ga znaju ,znaju to dakle nemoram o tome :D

E jedna vaaaazna vijest.. :D Da jako vazna!! jAKO jAKO VAZNA :) E pa ona ide ovako:

ZAKLjUCiLA Mi jE POVijEST PET!!! DA TOCNO TAKO 5!!!! =)

Sad idem dijelit srecu s drugima :D


| 20:03 | Komentari (10) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn