15.06.2007., petakZA LjUDE KOji GURAjU NOS Di iM NijE MiSTO!

Da prvo naglasim ono sto svi znamo ovo je samo MOj blog i samo ga ja pisem!! Ja sam ga napravila onog dana kada mi je bilo dosadno.. Ja pisem na njemu.. On je moj.. Po pravilu mogu na njemu pisati sto god ja hocu!! Ako cu izmisljat traceve,tko mi to brani? Ako cu govoriti o sebi,tko mi to brani? Ako cu PLjUVAT PO SViMA TO jE SAMO MOjA STVAR!
Ja imam pravo na svoje misljenje i to mi nitko nece uskratiti!! Ako cu govoriti o osobama iz ove rupe,nitko mi to nemoze zabraniti!! Stoga svi vi koji mislite da imate pravo citati ga i govoriti sto da pisem VARATE SE!!! Nemate! Nitko nema! Previse ljudi koje osobno poznajem ga je pocelo citati..PREViSE i usput gurati nos di mu nije misto!! Sve sto sam ja napisala na ovom blogu to sam ,da jos jednom ponovim,jA NAPiSALA!! I sto cemo sad? Aj molin vas zabranite mi to!! Stoga (znat ce osobe na koje se ovo odnosi) ako cu srat i pisat o vama ZABOLi VAS ODiTE CA! Promjenila sam adresu bloga jer mi se ona nije svidjala izgleda da sam napravila dobru stvar.. Nek jos jednom cujem nes takvo.. E pa nece ga vise biti,ili oce.. Ali necu dat ime i reci tko sam itd..kao sto mnogi blogeri rade.. Stoga ostavite se moga zivota! Moje misljenje NiTKO ama bas NiTKO ne moze prominiti!! Takva sam ,mozes me mrzit tvoja osobna stvar.. Ali mojih postupaka,MOG zivota se ostavite na miru!!!

×Dead Or Arrival×


| 14:15 | Komentari (8) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn