14.06.2007., četvrtakOVO NijE ZBOGOM,SAMO KRATKOROCNi OPROSTAj! ;)

Proveli smo skupa 8 godina.. 8 godina smijeha,tuge,ogovaranja,placa.. Jednom rjecju SVEGA! S nekima smo dobri,neke nepodnosimo.. No opet smo svi mi isti.. Sad cu se "oprostiti" od svog razreda.. Pa da pocnem:
Matea Barukcic: a sto reci? u sestom razredu smo bile dobre,a sad ono.. na bok.. nis posebno.. ali sasvim solidna cura..
Simun Basic:aaa simun :)) LOL.. jedan jako glup i smjesan lik.. nekad prenaporan.. al moramo mu oprostiti ipak je on simun :)
Tomislav Bilic: Filozof nas :)) Bili smo si suuuper u prvom razredu.. ali onda.. neznam puno se nekih glupih stvari desilo i jednostavno vise nismo tak dobri.. ali on ce uvik biti nas filozof jedan i jedini :)
Mate Brkic: STREBiiii!!! :)) trenutno moj best frend.. da,da likaci ma sve petice :) ma on je pametno moje.. neki misle da se on meni svidja sta li vec.. pa nek misle i dalje,ko ih sisa,mi smo sam best frendovi :)
Ivana Bobas:heh.. pa nedruzim se bas s njom.. al ono ok cura :)
Anamaria Bobas:ivanina sestra,... uuu.. kad se ona i ja posvadjamo :)) to jee... ko da napravite atomsku bombu i ona malo pomalo samo sto ne eksplodira.. ima preeeetanke zivce.. a ja ovakva uvik u konflikt.. nismo bas neki spoj.. al ono ok je :D
Kristina Busljeta:kikicaaa :p cura sa najlipsim osmjehom u razredu.. :D Sad smo si ka bolje u zadnje vrime.. al ono dobra je ona ;)
Frane Drazenovic: trenutno se preselio pa sidi isprid mene.. pa neznam sta rec za njega.. solidan ,ok ... :p
Jure Josic:susjed moj... druzimo se jos od prije skole jer smo u istoj zgradi... jedno vrime mi je enooormno isa na zivce.. al sad je bolji.. voli mudrovati no to je nas jure :p
Marko Josic:ajme lool.. lik u kojeg sam bila zaljubljena u prvom razredu :DD LOOOL.. inace najtisi decko u nasem razredu.. vjecito muci.. no ja sam se s njim druzila i izvan skole paaa smo si mi bili bolji.. al sad ne bas.. al ono preeevise muci v.v
Ivan Kljajic: njega bas i nevolim. .neam nis protiv ,al nikad si nismo bili nes super dobri.
Ivan Klanac: heh... smotanko.. rigoleto :ppp volim podjebavati iako ne asocira na to jer se uvik trese i onak.. al kad izvali onda izvali :)
Marija Klanac: nekad smo si bolje.. nekad gore.. ali cura s kojom mozes popricati.. ona nije losa..
Tauland Kajtazi:pa sad mi je puno bolji nego prije.. i da bolje mu stoji duga kosa LOL
Josipa Katalinic: aaa s njom ja sidim :D naljutila san se na nju vise puta.. zbog.. razloga koji mi se neda iznositi.. nis sad bitno.. al jednostavno je bilo rpevise i izgubila sma povjerenje u nju.. e da ima najglasniji smih posli anamarije,kad se to udruzi,ajme meni :D
Tomislav Kalata: aaa sad mi je bolji.. neznam zas.. al ono.. sasvim ok.. nikad si nismo bili najbolji.. ok :p
Andela Kokic: sad mi je puuuuno bolja neg prije.. valjda sam samo pocela vise vremena provoditi s njom.
Luka Maricic: I dalje tvrdim NAjLiPSi DECKO U RAZREDU!!! prelip je decko (bar meni...) on,meli,mitro i ja smo u cetvrtom razredu imali grupu zvaka,lizalica (duga prica :D).. inace.. e da u cetvrtom sam bila zacopana u njega :D ma neznan ja njega volin (KA PRijATELjA!!) jer neki bi ovo mogli krivo prokuziti :|
Ivan Mitrovic: jedan od best frendova.. dugo d best.. al onda.. neznan nes sam mu se zamjerila pa se svako malo ljuti na mene bez razloga.. nekad sasvim super i mos stvarno osvemu pricat.. ali lani.. jednostavno bilo je previse..i ja sam malo kriva za sve.. ma non fa bitno.. ma on je meni zakon :D
Sime Modric:AAA nikad si nismo bili dobri ka ove godine!!! lik je prezakon i ima svoje jA!!! ma super je on.. spreman na svadju.. i uvik kaze sto misli!! on je presuper!
Nikolina Modric: pa jedno vrime je bila preumisljena dobro sve do ove godine.. pa mi ej dizala tlak,ali sad je ok..
Marija Nekic: kako je ta zenska mene ubijala u pojam od 1-4.. iss.. ona i njena mama.. sad se nedira u mene i bolje joj je!! al ono.. "tu moja marijica sidi ajte ca" aaaa.. al doro sad je bolja :|
Gabrijela Prekpalaj: neak mi se cini da je sad super s nekim ljudima pa ih odbaci.. bile smo si d best u 6- il 7 neznan.. nije ni bitno.. sad smo dobre.. al zajebantica je teska i nekad u tom zajebavanju pretjera pa pocne pretjerivati i pocne ici na zivce :D
Milana Sekulic: jedna od dvi srpkinje u razredu.. ali cure ja sasvim ok.. moze se ful normalno s njom pricati.. ok je!
Mirjana Svonja: druga srpkinja.. AAAAAAAAAAAAAAAA.. nju mrzim.. zenska meni ide psovat mater jeben joj sve a ja joj nis nekazem.. jebe mi se sto je bolesna ima jos jedna u raz-u koja je bolesna pa nije takva!!! KRAVA jEDNA!! -.-
Antonia Sosa: malo umisljena.. no jebe mi se.. ok je..
Nikolina Simek: previse se uvlaci u tur profesorima pa me to zivcira :|
Melinda Vrkic: dd best u vrticu.. pa mi je mal isla na zivce.. no sad smo opet super.. bit cemo skupa u domu :D
Ivan Karamarko: hahahahahhaha... ljubavnik moj :D? LOL.. a sta rec.. tek od ove god sam s njim u razredu.. a voljam pricat s njim :p ma ok je on :D onak zgodan,al nije lip :D

I to je to.. i obozavam profesoricu iz hrvatskog Anku Dzepinu.. prezakon.. te jos volim profesore: profesoricu Adelu (AAA NJU OBOZAVAM!!),Davora :D ,Mujica LOOOOL..,Danijelu.. Masu :D Brkicku i toe to (da volim i brkicku jer je onakvakakva je zna vridjat al ono dobra je ove god..)

I sad je gotovo.. Otic cemo.. Vise nikad necemo biti dobri kao sto smo sad.. No ja ima svima zelim sricu i neka uspiju u onome sto su naumili.. Jer ipak oni su moji prijatelji (ner svi :p)..


| 22:06 | Komentari (3) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn