31.05.2007., četvrtak¤ ZA NjEGA ¤

Za tebe koji si mi znacio vise nego ista.. Koji mi jos uvik znacis vise nego ista.. Koji si me ljubio najnjeznijim poljubcima.. Grlio me najsnaznijim,najtoplijim i najsigurnijim zagrljajem.. Za tebe koji imas prekrasne smedje oci.. I najmekse usne na svijetu.. Za tebe u ciji sam se osmjeh zaljubila.. Bilo je to prije godinu dana.. Da davno (ne,nismo bili skupa godinu dana ako ko misli pitati)..Ti si osoba s kojom sam se najvise puta u zivotu posvadjala.. Koju sam volila i koju volim.. Koja mi je tako daleko.. I sve.. Sve to plus puno emocija izgubila sam jucer jednim 'dogovorom'.. Ne svadjom nego tzv. dogovorom... Nisam osoba koja ceka.. Mozda kratko.. Ali predivlja sam da bi nekog mogla cekati dugo.. Znas ljubavi.. Sinoc sam se ponosila sobom.. Kad si mi poslao zadnju poruku.. Ta me poruka tako pogodila.. Neznam zasto..ali je.. Suze su same pocele ici.. Kliziti.. Ali nisam odgovorila! Shvatila sam.. Da si me promjenio, no uz tebe sam postala jaca.. Sigurnija u sebe.. Prije sam ja bila ta koja je pisala poruke i zvala da se ti javis,a sada si ti mene zvao i molio odgovor... Rekla sam ti zbogom zauvik ovaj put zastvarno i mislila sam to.. Prvi put u zivotu sam mislila to.. No znam da ce to tesko bas tako biti.. Kad mi je bilo najteze uvik sam tebe zvala i tila pricat sa tebon (osin ako nismo bili posvadjani).. Znam da cu jednog dana puknuti i bas cu tebe zvati.. Ali nece to biti uskoro.. Da te sretnem na ulici ili bilo di neznan kako bi se ponasala.. Neznan bi li nabacila onaj lazni osmjeh ili te tuzno pogledala i prosla kao pored turskog groblja ,iako ja mislim da bi nabacila lazni osmjeh.. Uvijek sam se protiv tuge borila s osmjehom makar je bio lazni.. Tila san da svi misle da san sritna.. I uvik to radin.. Kao da se skrivam.. (Runje vidija si kako san se sinoc ponasala na msn-u).. Bjezim od toga da sam ja izgubila.. Pravim se ponosnom kuckom koju boli *urac.. A to nije istina.. Jedna si od rjetkih osoba koja me poznaje (makar ne dovoljno dobro..) Nitko me nepoznaje da me bas poznaje.. Cak ni ja sama sebe.. S tobom sam upoznala dio sebe.. Najbolje me zna Vanja.. A ti.. Mislim da ti ides poslije nje, samo sto mi ti nevjerujes pa nema smisla.. Posto sam ovako zla volila bi te viditi s nekom tvojom novom curom i zabalit prid njom auuu.. To bi mi bija gust.. I zlobno se nasmijati i otici dalje.. :D (Da takva sam,zlo od covika ^^)
Ti si bija prva osoba koja je mogla raditi toliku budalu od mene.. Zbog koje sam radila mnoge gluposti koje mi se nisu svidjale i isle mi na zivce.. No samo sam te volila.. Zao mi je sto su nam kilometri sve unistili.. No.. Ja osjecam da cemo se jednog dana sasvim slucajno susresti,a posli toga neznan sto ce biti..
Oprosti mi na svemu.. I da.. O da.. VOLiM TE,KO STO NiKAD NiKOG NiSAM!

*Dead On Arrival*


| 16:23 | Komentari (14) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn