22.05.2007., utorakZASTO?

Neshvacam.. Zasto ljudi imaju potrebu zavirivat u tudji zivot i citati privatne stvari? Ovo se neodnosi na nikog posebno , no sve vise blogova imaju upozorenja tipa ovog: "Mama,tata i ostala obitelj ako dodjete na blog odite ca. I profesori takodjer"
I ja se slazem s tim! Ovo je kao javni dnevnik.. Nije za obitelj ,nego prijatelje ili svoje vrsnjake.. Zasto bi profesor trebao citati moj blog? Ovo je moj,kako ja volim reci,ispusni ventil, i nebi volila da ga profesori citaju ,jer kad bi ga citali ISTOG MOMENTA bi zavrsio na drugoj lokaciji (adresi :D).. Ljudi i inace zabadaju nos di im nije misto,ali brate mili nemorate sve znati! Na mom blogu nema nista posebno sta se nebi trebalo procitati,ali ja se nebi osjecala ugodno kad bi ga tako netko citao.. I vecina ljudi tako (naravno ima izuzetaka..). Tako da.. I roditelji cesto kazu:" Nebi ja citao/la tvoj dnevnik nikada." -i slicne stvari.. Pa zasto onda citaju blogove? Nek mi daju dnevnik na kompjuteru (tj. neki program koji bi bio kao dnevnik :D) i ja cu tamo pisati.. Svodi se na isto.. Jer ovaj blog je za prijatelje.. Vecina ljudi koji pisu blogove (70%-to sam bubla) su vjerovatno teenageri ili mladje osobe koje jos nisu ozenjene (naravno postoji i onih 30% :D).. I neshvacam anonimce.. Cemu bit pizda,ko jos slusa neku osobu koja niti nezeli se predstaviti ,a kamoli sto vise! Sto nije lakse sve reci u facu? Ti anonimcki su obicne pic*e.. (ispricavam se na izrazu..),ali brate mili.. Da mene itijedan takav komentar dira ja bi zabranila komentiranje anonimcima ,a kad bi napravili blog jednostavno upisem adresu tog blog i zabranim komentiranju toj osobi.. Ali iskreno zaboli me.. I ti anonimac sta vrijedno pratis moj blog i pises mi komentare sta ti time mislis postici? Meni se zivo jebe je Vanja s Runjom ili ne..Ali ono to me nezanima! Ko to tebi smeta popricaj s njima uzivo i raspravite to.. A ti anonimac lijepo laganini odjebi u troskoku (ispricavam se na izrazu, opet..)
Mama,tata,braco,profesori te ostala rodbino (osim oni kojima je dopusteno) nemojte citati ovaj blog ako vas sto zanima lipo me pitajte ionako tu nebi napisala nista sta nezelim da se zna...
Lijep pozdrav anonimcu koji me vjerno prati,a vama ostalima pusa :)


| 18:03 | Komentari (21) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn