19.04.2007., četvrtakSAMO jOS jEDNA OBiCNA SUBOTA,iLi..?

Evo Vanja je rekla da nista nisam napisala o suboti pa evo..
Subota kao i svaka druga.. Nada da cu ga vidjeti nakon toliko vremena koja je bila razrusena u jednoj sekundi no na kraju ipak ispunjena.. Dgovor je pao na 20:00 no posto smo zadnji put kasnile uru vrimena ovaj put smo uranile.. Dosle smo prije cak 20 minuta! (bravo mi :D!) I cekamo i cekamo.. Uto dolaze Runje i Gaspar te Vanja odlazi s njima da kupe pice.. Ostajem sama.. I cekam i cekam.. Zvoni mobitel! 20:10.. Ne jos nije stiga,nemoze nac kolodvor,malo se za*eba.. I nakon 5 min zove me mama ja smuljam da sam s Vanjom i cujem da imam drugu liniju kazem mami laku noc i javim se.. Bio je to on..
Pitao me di sam.. Pa san rekla tamo di nas je zadnji put cekao on je rekao da je on tamo di mu je auto i ja sam tamo otisla..
I onda sam ga ugledala.. Ono lisce.. Koji osjecaj.. Nesto predivno.. Pridjem mu i odma zapocnem razgovor s tim di se trebamo nac s ostalim ljudima.. On je rekao da ne zeli ici tamo.. Polako je korakom krenuo prema svom autu,a ja sam ga zapitala di ce..Rekao je da ide u auto i da idem s njim.. Zagrlio me oko struka i nesto rekao nesjecam se sto (?!).. I tad se dogodio ono sto sam cekala toliko dugo.. O da.. Dogodio se poljubac.. Najljepsi poljubac na svijetu.. I onda mi je poceo stavljati ruku u djep i ja sam rekla: u desnom je.. Sta mislite sto? Moj mobitel :D To vam je ta rutina.. Citanje poruka i tako to.. (rekla bi Vanja jesi ga nasrala!) I trazio je i trazio i nije nasao nista sta njemu nebi pasalo kad sam postala dobra.. Rekao mi je:" Svaka cast Dana.. Postala si sve bolja u skrivanju tragova!" Ja onako: "Da nije mozda da ja tebe volim i nitko me drugi nezanima?"
On:"Ne ,samo dobro skrivas tragove" Ja:"Daj suti.." I poljubim ga... Onda sam ga gledala u oci i nasmjesila se i on meni te me pitao sto sad.. A ja daj suti i poljubac ponovljen.. I bilo mi je tako super s njim.. Onda smo se s vanjom dogovorili nac jer sam ja trebala ici s njima.. I izasli smo van.. Pa smo e nes zezali (cak sam dobila priznanje da lipo pivan,dokazah mu :p)..
I na rastanku sam dobila oprostajni kiss jer su ovi ajde ajde poljubi ju.. (nemojte mislit da je ono prije bilo samo par kisseva pa nismo se cilu vecer samo gledali :D)..
Onda smo se vracali na Ribice.. Dosli smo do nekog drva i sa strane ih jos bilo i Vanja kaze Runji ajmo bit skupa od ovog tu stabla do onog tamo prolaza (mozda ima 10 metara u tome) i oni bili skupa.. I dosli do prolaza ja nastavin dalje prodjem Ribice ,a oni se jos oprastaju (ono kao prekidaju..).. I sad su skupa.. Bilo je i vrime :D Ali tek od jucer..
Dosli smo kod Nine ,Gaspara,Sandre i jos nekih.. To je bilo.. Smjesno.. Bilo mi je stvarno super tu vecer.. Nadam se da ce se bar onaj prvi dio jos par puta ponoviti ( molim te Boze)..
I volim te maleni moj.. Nadam se i ti mene ;)
Pusa svima.. Btw Runje uspio si! :D Cestitam ;)


| 17:31 | Komentari (12) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn