14.04.2007., subota...KRiVO jE MORE...

Evo mene s novim postom.. Nisam pisala jer sam bila na Salima.. Bilo mi je predobro :)
Ovako dosla ja u subotu oko 11:15 tako nesto i oko 14 dobijem poruku od Brine jesam ja na Salima..
Ja kazem da jesam i pitam je li i ona,a ona mi kaze da je pa smo se dogovorile nac poslije rucka.. I nasle se mi.. I otisle po Izaka.. Hmm da.. Tu pocinje storija :D I veli Brina ajmo na Bocac!-(plaza)-A ja se sitila lita i velin pa nije to bas najpametnija ideja,ali ajmo djir ko se vama toliko ide.. I odemo mi.. Dosli tamo ja sila na rivu ovi produzili naprid i cula san da su umisto da se zbare (posto ja dobra pustila ih same :D) oni smisljali kako mene ubacit u more.. Hehe.. I dodje Izak i natezemo se mi po ure i on na kraju skoci prvi (u robi fkors).. Ja gurnen Brinu (posto smo svi tribali skociti) i skocin za njon.. Hmm.. Imala sam osjecaj da me led grize,probada uff.. To onaj prvi tren.. Ali posli bude bolje :D I sto je jos gore mi nismo lipo polako usli nego odma nako skocili da nan je malo slabije srce dozivili bi infarkt.. Onda je naisla Brinina mama i ona je morala poci doma,a Izak i ja ostali s Carmen (doktorica koja se isto kupala,malo je opaljena ali eto). Nismo mi ostali jer se nama stajalo nego da neidemo mokri doma jer bi nas ubili. Pa su prosle moje rodice,ali to nema veze.. I onda je dosla Ana pa se Brina vratila (Ane vise nije bilo).. Mislim koji smo mi ludjaci.. I onda san ostala dva dana po cile dane bila s Brinom..
I ja se vratila u cetvrtak jer me moja draga profesorica zvala na mobitel da moran na neke probe :(
A tribala san ostat do danas ili jucer..
I da.. Danas san imala bas lipe planove i sve je propalo (i sama san znala da ce propast)..
Da bila sam fuuuul razocarana,ali nema veze.. I to je za ljude.. I svaki put kad nesto planiram propane! :((
Nije fer :(
E da ,da se pohvalin kako san bila vridna u sridu.. Farbala san igraliste sa ovin ljudima.. :D
Kako je bilo dobro.. Super mi je bilo..
Poslije idem kod Vanje u Zd.. Oni ce me pokupit kad se budu vracali iz Zg-a pa usput.. Koje ja probleme radim ljudima ZA NiSTA!!! Ionako je sve propalo.. Ma nema veze.. Bar cemo se opiti. (?!) LoL.. Ma necemo.. Dobra smo mi djeca...
E da dobila sam naocale.. Bas su mi cool :D
I bas mi super stoje (kako san umisljena...),ali nemoran ih stalno nositi nego kad ovako sidin za compom ili citam,gledam tv i slicne stvari... Imam zelju nesto scitirati:
'Kad bi barem mogla pobjeci daleko... Bilo gdje svejedno. Kad bi barem mogla to..Kao i ti otici.. Tamo gdje je lako,gdje je moguce biti netko drugi,zaboravit sve. Daleko!'
I zahvaljujem se Izaku jer mi je sprzija happy i sad cd.. I sad mi bas dobro pase ovaj 'sad cd'...
Joj praznici jos malo pa gotovo.. U ponediljak je skola.. A tako mi se neda...Prekratko :(
I da imam napomenu:
Puno blogera zabranjuje komentiranje anonimcima,ali ja necu.. Dakle nemojte se truditi mislim govorite sta god ocete to mene nedira.. Ponavljam ja ovaj blog pisem za i iskljucivo samo za sebe! Nemorate nista citati.. Nije me briga.. Serite po meni.. Ali shvatite nediraju me rijeci osoba koje nepoznam..Samo prijatelji me mogu povrijediti i osobe koje volin...
I to je otprilike to..
I sad idem.. Pusa i pozdrav svima :)


| 13:09 | Komentari (1) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn