04.04.2007., srijedaNEVOLiN TE NiTi MALO,ALi Ti iPAK POSVECUjEM OVAj POST!

Jos nekoc dok je nas klub trajao i dok smo isli po natjecanjima vjecito si bila ´bolesna´.. Kao da si zarko zeljela neku paznju,da svi gledaju samo tebe,samo na tebe misle. Mozda si samo bila izgubljena u ovom svemiru,medju ovim ljudima koji te nisu prihvatilki na nacin koji si ti htjela da te prihvate.. Nisan te mrzila,ali te nisan volila niti malo i jos uvijek je tako.. I uvijek ce biti.. Sada si dobila sto si htjela. Bolesna si.. Da li si sretna? Sad vjerovatno svi skacu oko tebe ili mozda i dalje govoris protiv svoje brace i kako tvoji roditelji vise vole tvoju bracu nego tebe? Ti imas onaj umisljeni arogantni pogled. Obracas se s visine. Mislis da si najbolja,najljepsa i najpametnija.. Ali svi mi znamo da je istina uvijek brutalna i da si ti samo jedna isfrustrirana klinka.. Nisi ti ruzna,ali svojim ponasanjem i stavom da si najveca lipotica nebi bila lijepa pored toga..
Nemozes prihvatiti poraz. Nikad nisi Ti kriva uvijek je netko drugi. Ali svaki je covjek uvijek sam kriv za svoje postupke pa tako i ti.. U borbama sudci su mogli pogrijesiti.. Ljudi smo svi grijesimo,ali ne uvijek!
Uvijek kad bi ti i ja negdje bile skupa bi se posvadjale.. Jer ti si glupa i to ti je tako :D
Ma zezan se.. Mislin nije da te ubila pamet,ali nema veze :)
Iako je sve ono gore istina iako te nemogu vidit nacrtanu.. Zelin ti da ozdravis.. Ne zbog tebe.. Sto se mene tice nije me briga,ali zbog tvojih roditelja.. Jer sigurno bi patili (iako ja nebi :D).. Iss kak sam zlocesta ccc...
I jos jednom kazem ti iSKRENO NAjiSKRENijE nevolin te! Niti malo nema u mom srcu mjesta za nekog poput tebe..
Mozda sam zlocesta ili losa osoba,ali nemogu to prominiti..
Nisi samo ti kriva sto te ja nevolin.. Ali tako je oduvijek.. I u vrticu se nismo podnosile.. Imas dobrog brata neznam kako si ti takva,ali svi smo mi ljudi razliciti.. Ovdje na mom blogu si dobila poseban post namjenjen samo tebi.. Nisi ga zasluzila.. Niti malo.. No ozdravi Andjela.. Jos si mlada..

* D@NcH! *


| 15:15 | Komentari (15) | Print | x |






<< Arhiva >>

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about me...
MeNi JeDnA zAkOn PjEsMa =))
Dizajn